torsdag 12. august 2010

Belive


Flott sitat funne hjå Det smager altid lidt af fugl...

6 kommentarer:

  1. Flott sitat, Sigrid. Fint å bli minnet på.

    SvarSlett
  2. Hei :) Så sant som det er sagt !

    Herlig foto av markjordbær :) Er det ikkje rart at dei skal smake så mykje bedre enn andre jordbær. (men det er bringebær som er min favoritt) Eg holdt på å gå av skaftet en dag min kjære kom med ei stor skål med bringebær og vi var berre fire stykker som skulle ete !! Jett om eg stappa i meg:) Herlig !

    I helga skal eg til Rennebu (Berkåk) på handtverksmesse, det gleder eg meg masssse til ! Gleder meg til alt eg får sjå, og til all inspirasjonen !

    Ha ei fin helg du òg !

    SvarSlett
  3. Det er noko av det finaste nokon har sagt til meg Sigrid! For eit kompliment å få! Så nydelege ord...

    Eg er i ferd med å overraske meg sjølv i desse dagar, prøver å ha sjølvtillit nok til å kome meg nokre skritt vidare...

    God natt!
    Klem frå meg!
    E.

    SvarSlett
  4. Herlig sitat, noe å huske på.
    Takk for du deler.
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Ja, han sa mye inspirerende den karen....hører det fortiden til, eller får vi sånne visdomsord fra nåtidens ledere?
    Ikke vet jeg, men Teddy hadde jo flere.
    Ha en god dag!
    Klem, M

    SvarSlett
  6. Takk, jeg trengte et sånt sitat i dag:o)))
    Kjekt meg slike visdomsord. Viktige i hverdagen er de også.
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)