tirsdag 30. mars 2010

Petra


I dag skal dokke få helse på Petra  :-)

Ho er ei av mine mange stoveplanter som har namn.

Ho er ein avleggar som eg har fått med Petra som er mamma til Inger

Det som er kjekt med slike avleggerar er at dei ikkje berre er ei plante,men gir meg minner om dei som eg fekk dei med.


Petra er eit kvinnenamn avleia av det latinske mannsnamnet Petrus som i våre dagar svarar til Peter. Namnet tyder «stein» eller «klippe».

Jesus kalla læresveinen Simon for Petrus. Han skulle vere den klippa som den kristne kyrkje skulle byggast på. (frå Wikipedia)

------------------------------------------------------------------------------------------

I natt var det 5 minus,

men no skin sola frå klar blå himmel. 

Så no skal det nytast!!

PS: Er det nokon som veit det rette namnet på denne planta?

Etterord: Petra er ein buskforma bladbegonia.

Kilde: 350 stueplanter av Rob Herwig (Schibsted)


5 kommentarer:

  1. Så artig med et slikt navn på planten!
    Jeg vet dessverre ikke det latinske navnet på den, men artig var det at den heter Petra!
    Herlig at du har sol idag, kos deg en hel masse!
    Alt godt til deg kjære bloggvenn!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. Koseleg med personlege namn på blomane :-) Veit eg har sett den typen der hjå mamma tidlegare, men kva den eigentleg heiter veit eg desverre ikkje. Var kaldt og frost her i natt og, litt mildare att no men lite sol... Men, no er det påskeferie så då er det herleg utansett :-D
    Ha ein flott påske!
    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for koslig kommentar på min blogg. Her sludder / snøer det...er kvitt på bakkane no !!
    God påske !!

    SvarSlett
  4. Det er koselig med slike "vandreplanter", og særlig hvis de har en historie.
    Du fant navnet. Jeg skulle foreslå denne:http://www.geekhouse.no/Planter/list.cgi?Hypoestes_phyllostachya
    Kan det være den samme? Ellers har du sikkert funnet det riktige.

    Ha ei fin påske.

    SvarSlett
  5. Hei!

    Så koselig med navn på plantene dine! Gjør det hele mer personlig.
    Ønsker deg fine påskedager.

    Klem

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)