søndag 14. mars 2010

Ei god gåve


Bilete er lånt her

På reise i eit framandt land fekk ein mann beskjed om at han skulle få ei stor gåve den dagen han skulle heim. Ei gåve som han alltid ville ha med seg i kvardagen sin. Han var veldig spent på kva gåve det kunne vere.

Den dagen han drog og dei stod på flyplassen for å seie farvel lyfta vennen hendene sine og lyste Velsignelsen over han. Ingen kan få ei større gåve enn Herrens Velsignelse. 

Difor vil eg dele denne gåva med deg:


Herren velsigne deg og vare deg!

Herren la sitt andlet lysa over deg

og vere deg nådig!

Herren lyfte sitt åsyn på deg

og gjeve deg fred!

4.mosebok kap.6, v.24-26



10 kommentarer:

  1. Dette er dei vakraste orda eg veit om...
    Tusen takk for at du gav meg velsigning over dagen min!

    Og det same til deg min venn :)

    SvarSlett
  2. Takk for gode ord Sigrid. Skal ta dei med meg. Gud velsigne dagen din også.

    Klem Elin.

    SvarSlett
  3. Nydelige ord ja.
    Ønsker deg ein fin og god søndag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Sikke skønne ord søde Sigrid. KNUS♥

    SvarSlett
  5. Så fint og berikende innlegg! Velsignelse fra Herren er noe uendelig stort og godt! Det trenger jeg hver dag! Takk for at du sa det så fint! -Margit-

    SvarSlett
  6. det er så sant... takk for påminnelsen---1

    SvarSlett
  7. Vakre ord Sigrid!
    Den vakre gaven gis tilbake til deg!
    Ønsker deg en nydelig søndagskveld!
    Varme klemmer fra Lokki

    SvarSlett
  8. Tusen takk min venn - for gode ord her og i bloggen min:o) Alltid kos å høre fra deg.
    Viste bloggen din til en venn en dag - synes du har så mange flotte dikt/ord å komme med. Godt å ta med seg i hverdagen:o)))
    Ønsker deg en flott uke, min venn!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Takk for gode ord, og velsigne deg også!
    Hjerteligst fra Merete

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)