mandag 30. november 2009

GJENBRUK

Ein dag eg skulle rydde blandt sengkleda oppdaga eg eit flott blåruta dynetrekk...
Feilen med det var at det var ei rift i det, hm kva skulle eg gjere?

Her var fleire alternativ:
  1. Hive det?
  2. Gøyme det for at eg ein vakker dag kunne veve med det? (Ja, eg har ein vev-stol, men..)
  3. Få nokon til å lage noko?

Alternativ 3 vart valgt!

Eg fekk levere stoffet til ei kreativ dame HAUST.
Og ho "tryllar" fram mykje fint ved symaskina.
No har eg flott gjenbruks-handlenett og pung til ymse små ting.
Viss du har lyst til å sjå kva ho lagar og kanskje kjøpe ei flott Julegåve så kan du sjå innom butikken til HAUST PÅ EPLA.

1 kommentar:

  1. Jaaa, det er nok samme stoff! Bra vi begge er fornuftige og lar slike fine, gamle dynetrekk komme til nytte :p God påske!

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)