tirsdag 10. november 2009

Avhengig... ?








Hei på deg...
Er du avhengig av noko?

Noko som du berre må ha, enten med deg, på deg eller i det minste der du er?
Akkurat no er eg utan mobiltelefon.....
Og den følelsen er ikkje god. På mobilen har eg 7 sans og alle mine kontakter.

Den ringer når eg skal stå opp og den minner meg på det eg skal gjere.
Den er blitt ein trufast venn og hjelpar...

Men å bli så avhengig av ein ting opplevast litt skremmande....
Uansett mobil må eg visst ha, eller?
bilde lånt på nysgjerrigper.no

4 kommentarer:

  1. Hei, og takk for koselig besøk!

    Javisst er det ting jeg bare MÅ ha med meg. Jeg som ALDRI skulle ha meg mobiltelefon, føler meg nå helt "avkledd" om jeg ikke har den med meg - er det mulig...!!??!

    Ha en flott uke videre!

    Hilsen fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke avhengig av noe....har tenkt og tenkt....men det er faktisk ingen vaner jeg ikke kan kvitte meg med hvis jeg vil...
    Fint innlegg under her, det likte jeg.
    Klem,M

    SvarSlett
  3. Ja, jeg kjenner meg godt igjen. Er ganske så avhengig av både mobil og internett.. Hadde dataproblemer i går, og da ble det jo nesten panikk her. ;)

    Så må jeg si at jeg likte godt innlegget du hadde søndag. Det er godt å ha Jesus som venn. Fin sang du skrev.

    SvarSlett
  4. Eg er nok like avhengig av mobilen som deg. Eg har hatt min i fleire år og må kjøpe ny snart. Eg vil ikkje kjøpe nytt batteri til den gamle utslitne tlf. Men det dreg ur, rart med det du er van med. No må eg lade kvar dag, likevel kan han finne på og slå seg av...


    Fin song på innlegget under :)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)