søndag 25. januar 2015

Helgegleder




Vakre januardagar.. 
sjølv om det brått skiftar frå kulde til varme på gradestokken..
plutseleg er det SOL og berre ei lita stund seinare HAGLA det..

Akkurat som sjølve LIVET..
det skiftar det også..




I vindaugskarmen er Julestjerna bytta ut med

FLAMINGO BLOMST (Anthurium scherzeranum)



Rundt skuldrane mine varmar eit herleg grønt sjal som eg vant i Adventskalendaren til:



Tidleg i desember vant eg dette vakre hekla korset.

Eg fekk også denne flotte boka med henne som ho sjølv har skreve.
Tankevekkande tekstar også utenom Adventstida.

Tusen takk Cecilie for alle tre tinga!



Dette er mine helgegleder som eg vil dele med deg!
Vil du sjå fleire?

Besøk Vivi på 

GOD SØNDAG!

11 kommentarer:

  1. Heisann... sjøl om det ikke ble Blogger´s Sunday walk på deg i dag, byr dette året på flere sjanser...
    allerede 15. februar!
    Kanskje det passer bedre da, og at bøkene med faglitteratur er lest ut ... og innholdet vel bevart i hodet!
    Lykke til, klem fra en som har vært ute en snarttur...

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som vinn so fine saker! Ja livet skiftar raskt, og aldri raskare enn i oss. Syns ofte stormane inni er skumlare enn stromane utafor. men me er alle forskjellige med ulike liv, utfordingar har vi alle :D

    Klem og god ny veke!

    SvarSlett
  3. Hei
    Ja, januar er en flott måned. Jeg liker godt denne fine vinteren. Tusen takk for en fin helgeglede. Ønsker deg en fin ny uke. Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med flotte vinnerting!
    Gratulerer også til dine to som hadde bursdag i forrige innlegg!
    Når det er to tyder det på at det er tvillinger kanskje,,
    Ønsker deg en fin ny uke! tenker på deg og dine og sender en klem! -Margit-

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! "Tvillingar" med to års mellomrom ;-)
      Fekk termin på eldste sin bursdag. .
      Men kven får på termin? Nettopp det skjedde.
      Så det har vore artig at dei to har bursdag på same dag.
      Takk for fin helsing!

      Slett
  5. Høres ut som om du har samme været som meg :-)) Vi håper på bedre vær i den nye uken?!

    SvarSlett
  6. Her var det mye fint, så heldig du var som vant sjalet og korset! - Ser at det er ganske mildt hos deg. Her skifter det hele tiden, og det har vært mye glatt med mye is på veiene. Men litt høyere opp er det snø.

    Ha en fin uke!

    Klem :)

    SvarSlett
  7. Ja...du sier det...sol og hagl..slik er livet!
    Flotte ting du har vunnet:)
    Ønsker deg en fin ny uke:)

    SvarSlett
  8. Tingene som varmer kropp og sjel. Herlig!
    Ønsker deg en god dag!

    SvarSlett
  9. Så flotte helgegleder! Ja, været er som livet, og godt er det tenker jeg:) Ha en riktig så fin uke.

    SvarSlett
  10. Gratulere med fine gåver.
    Fint med raud flamingo. Takk for tipset :)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)