onsdag 4. september 2013

Eg veit ei hamn


Eg veit ei hamn for meg som heimlaus vankar
Og som i livsens storm så lett driv av.
Eg veit ei hamn for mine redde tankar
Som flyg lik trøytte fuglar over hav.

Eg veit ei hamn der hjarta mitt kan kvile
Når det er sårt og veit seg ingen fred.
Eg veit ei hamn, der sola klårt skal smile
Når alle mine ljos har brunne ned.

Eg veit ei hamn når eg mot kvelden seine
Skal styre inn mot dødens mørke strand.
Eg veit ei hamn, og berre denne eine,
Der eg frå strid og naud stig frelst i land.

Eg veit ei hamn som heiter Kristi nåde,
Ei hamn i livsens jag og dødens natt.
Der er det bot for brot og vern mot våde,
Der finn mitt mødde hjarta heimen att.


T: Bjarne Rabben 1944
M: Conrad Baden 1941


22 kommentarer:

  1. Du er flink til å finne dei rette orda..

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe flott bilde, og så fin og passende tekst ! Det traff meg i dag ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig bilde! Skulle gjerne sittet ved den brygga og se på vannet som glitrer så vakkert av solskinnet.

    Takk for alle de skjønne kommentarene du legger igjen.
    Ønsker deg en fin kveld
    klem Tonje

    SvarSlett
  4. Slik er det. Det er eit fantastisk trygt håp å kvile i. Måtte setje på Divisi sin versjon av songen eg no, og nyte ord og tonar. Takk!

    SvarSlett
  5. Som alltid, vakkert i både ord og bilde :)

    SvarSlett
  6. Nydelig!

    Klem til dyrebare du!

    SvarSlett
  7. fine ord og bilete --- takk for at du deler
    smil fra monika

    SvarSlett
  8. Så fint du illustrerer bildene dine med "gamle toner".

    SvarSlett
  9. Det diktet/sangen kjenner jeg ikke, men
    det var utrolig flott og godt å lese! Vakkert bilde og! -Margit-

    SvarSlett
  10. Nydelig kombinasjon av ord og bilde.
    Takk skal du ha.
    Klem :)
    Mormor

    SvarSlett
  11. Veldig fint, både tekst og bilde!
    Takk!

    SvarSlett
  12. Noen skjønne vers, man blir fyllt av ro
    når man leser dem, og det har man godt av
    i vår kaotiske tid. Klem fra Unn :)

    SvarSlett
  13. Tusen takk for vakkert bilde og vakker tekst :)

    SvarSlett
  14. Nydelig!!
    Ha ei flott helg og nyt septemberdagene videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  15. Jeg tror det er undervurdert hvor viktig det er å ha noe som er større enn en selv, iallfall for oss som ikke er religiøse.

    Jeg er glad for at du har funnet din havn.

    Ønsker deg gode dager.

    SvarSlett
  16. Det er nok mange av som har hatt behov for en trygg havn siste tiden, når det meningsløse og vanskelige har rast rundt oss. En vakker tekst som var ukjent for meg, og et vakkert bilde - det fikk meg til å tenke på barndommens sommer:)

    Ønsker deg ei god ny uke. Her har også sofaen vært litt for god siste tiden, eller kanskje den har vært litt for trygg? Må i alle fall opp og ut snart kjenner jeg - håper høsten byr oss på mange fine turdager:)
    Varm klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  17. Tusen takk som deler så vakre ord med oss Sigrid. Jeg sitter her i en god ettertanke nå :-)

    SvarSlett
  18. elsker at teksten og bilde utfyller hverandre!

    Fiin mandagskveld.
    Her er det kanelboller i ovnen og skikkelig høststemning.

    klem

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)