tirsdag 16. februar 2010

Å ver hjå meg

1
Å, ver hjå meg, for no er kvelden nær,
og snart det mørknar, Herre, hjå meg ver!
Når all mi hjelp og trøyst har flytt sin veg,
du, hjelp for hjelpelause, ver hjå meg!

2
Kor snøgt han dalar, livsens stutte dag,
og jordlivs glede med sitt tome jag!
Omskifte ser eg kring på all min veg.
Å du som ei vert omskift, ver hjå meg!

3
Eg treng ditt nærvær kvar ei stund som kverv,
din nåde einast døyver freisting djerv.
Du er min førar og min trygge veg,
i skodde og i solskin ver hjå meg!

4
Kvi ottast meir når du meg signar mildt?
Gråt er kje beisk, og sår gjer ikkje ilt.
Kvar er din brodd, du daude, spør eg deg.
Eg siger vinn, min Jesus er hjå meg!

5
Syn meg din kross når augo mine brest,
lys meg til himlen når det mørknar mest;
sjå, morgonroden skin alt på min veg.
I liv og daude, Herre, ver hjå meg!

T: H. F. Lyte 1847
O: Peter Hognestad 1924
M: William Henry Monk 1861

Kvil i fred kjære pappa!
Høgt elska - djupt sakna!

22 kommentarer:

  1. Kjære Sigrid! Eg har vore inne her og sett etter deg. Kondolerer med tapet ditt. Eg veit berre så alt for godt korleis det er å miste pappaen sin. Tenkjer på deg!

    God klem frå Elin.

    SvarSlett
  2. Kjære deg, det var det jeg trodde.....stakkars deg, så trist....jeg håper at du har en trøstende skulder, og armer rundt deg.
    Dette er den vakreste salmen jeg vet om.. Den er så fin på bokmål også....jeg hørte den første gang på nynorsk da jeg mistet min kjæreste venninne i 2007....
    Jeg ønsker deg det beste i tiden som kommer, når sorgen blir tung å bære, håper jeg at du har trøst.
    Varm klem,M

    SvarSlett
  3. Nydelig salme, en av mine favoritter! Men så trist å lese at pappaen din er død. Sender deg mange gode tanker.

    SvarSlett
  4. Trist at du har mistet faren din. Dette var virkelig en nydelig salme, kan den på bokmål, har så fin melodi også.

    SvarSlett
  5. Så vakker salme! Det er første gang jeg ser den på nynorsk. Jeg satt med hendene foldet og leste til tårene kom. Slik grep det meg. Dette var min mors salme, hun sang den så ofte. Trist å se at du har mistet din pappa. Vet hvordan det føles. Sender deg varme tanker i denne stund. Vennlig hilsen Margit.

    SvarSlett
  6. Eg vil berre sende deg ein stor klem...

    SvarSlett
  7. Den psalmen är så STARK. Hoppas DU får styrka i dessa dagar. Stor kram från oss alla i huset!

    SvarSlett
  8. kondolerer...
    goe klemmer videre...

    SvarSlett
  9. Ein god trøystande klem frå meg til deg!!Skal tenke litt ekstra på deg i dagane som kjem!

    SvarSlett
  10. Kjære Sigrid.
    Kondolere.
    For en vakker måte du hedrer din pappa på.
    Varme tanker til deg kjære Sigrid.

    SvarSlett
  11. Vakker salme dette.

    Tenkjer på deg.

    SvarSlett
  12. Så trist , en nydelig salme .
    En stoor Klem til deg

    SvarSlett
  13. å nei så forferdelig trist!
    jeg mister min far for akkurat 15 år siden i dag. går ikke en dag uten at jeg tenker på han. øsnker deg og dine alt godt.

    jeg jobber litt for ikea.
    så her er i huset er det ingen ikea-forbud.

    SvarSlett
  14. Så trist å sjå at du har mista far din...
    Mor mi døydde 17.12 ifjor så eg er midt i sorga sjølv. Far døydde i 1991, den sorga har bleikna, men eg har gode minne om han i hjarta mitt.

    Håpar at du finn trøyst i den vakre salma du har skrive. Ekstra fin på nynorsk synest eg da.

    God klem frå Marie

    SvarSlett
  15. Kjære Sigrid. Det er godt å sjå at du allereie er takksam for den tida du har fått ha med faren din. Det er den vegen ein må gå ut av sorga. Men eg strevar enno, med dette å kunne smile av gode minner, og ikkje berre føle at tårene kjem... Men vi skal vidare. Nye generasjonar skal ha nye minner. Og eg vil at ungane mine skal huske at vi stod saman, og kjempa oss fram til nye, gode minner. For dette er også noko som må lærast. At det er tider for sorg, og tider for glede. Det har vore fleire skuggedalar for oss siste åra, men eg trur vi kjem ut av alt enno strerkare, enn vi gjekk inn. Livet er trass alt slik. Eg ynskjer deg uendeleg mange gode dagar Sigrid!

    Varme tankar til deg igjen,
    god klem frå Elin.

    SvarSlett
  16. Kondolerer.

    Se på orkideen som en god tanke til deg.

    SvarSlett
  17. Huff så trist .. kondolerer!

    Nydelige ord du sender med pappaen din på ferden .. sender deg en stor klem!

    SvarSlett
  18. Så trist Sigrid, kondolerer.Bestandig vondt å miste noen en er glad i.

    Varme tanker til deg og dine ;) GundaKlem

    SvarSlett
  19. ...åå min gode venn..det er så vondt å å gi slipp på noen...vakker salme..hører den ofte på ei Skruk-plate vi har der kusina til mannen min synger den salmen...vakkert....
    ...må dere finne trøst i sorgen..og stå sammen...varme klemmer fra, miamor..du er ikke glemt..

    SvarSlett
  20. Åååå snille deg! For et sterkt innlegg fra deg! Det er vanskelig å finne ord som kan lindre når en mister noen en er glad i. Kan bare si at jeg tenker på deg - føler med deg og konolerer som alle andre her.
    Ønsker deg alt godt, min venn!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  21. Eg vil berre sende deg nokre varme tankar i tida no. Eg kan ikkje setje meg inn i tapet ditt sidan eg aldri har mist nokon so nær, men eg tenkjer på deg og dine.

    Klem!

    SvarSlett
  22. Varme tanker til deg, og en god klem!

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)