onsdag 7. januar 2015

Kjære Halvor Bakke!




(Dekorasjonen har eg laga sjølv, for dei som lurte. Ha-ha))
(Det vakre ♥ fekk eg med ei god vennine til Jul. Takk Marit!!)

Tenk at i mitt hus finn du enno Julepynt!
Står der og gleder meg sjølv om 7 dagar av det nye året er omme.


Eg drikk fortsatt kaffi frå Julekrus.


Og det vakre Englehjertet mitt som Hulda har laga
heng fortsatt framme.

 Juletreet er ute av huset.
Ikkje fordi eg var lei av det, men når treet dryss 
og stova ikkje spesielt stor er valget lett.


Eg seier som ein kollega, eg tek fram Julepynten når eg vil 
og pakkar den ned når det passar meg.
......................

15 kommentarer:

  1. Slik er det her også! Juletreet står og pynten er framme, det er juledukar på borda og i vindauget lyser stjerna. Men plutseleg blir det rydda bort, heilt etter mitt hovud.

    SvarSlett
  2. Eg er så enig med deg! Jula er ikkje ute her heller, men eg skal innrømme at det er ikkje same sjarmen lengre, så det blir nok pakking i helga.

    SvarSlett
  3. Hehe, et litt annerledes innlegg fra denne kanten og jeg smilte meg gjennom det. Vi får håpe godeste Halvor Bakke titter innom, da ;) jeg er forøvrig enig, vi gjør akkurat som vi vil med hele sulamitten. Her står fortsatt juletreet, men det meste annet ble ryddet bort i dag....treet går vel til helgen....;) Egentlig var planen denne julen å få treet inn og pyntet til 1 desember og så ut rett etter nyttår, men neida. Inn 23 desember og tydeligvis ikke ut før 20 dag jul eller noe ;) hehe...Håper dagene dine er gode fine deg. god klem

    SvarSlett
  4. Her er det lille som var framme av julepynt bortrydda. Ettersom vi ikke var hjemme over jul og nyttår hadde vi heller ikke juletre i år. Enkelt. Men lys og pynt kan godt være framme i januar. Men kankje ikke nissene... ;) Godt nytt år! Varm klem til deg.

    SvarSlett
  5. Godt sagt. Ein gjer som ein vil, ingen utanfor heimen har noko med
    når ein ryddar vekk.
    Fine ord på hjertet øverst. Godt å ha gode venner.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Eg er einig med deg! Eg må innrømme at eg blir litt irritert (berre litt...) når såkalla ekspertar skal blande seg inn i andre folk sine tradisjonar og måtar å gjere det på. Det er vel ei privatsak kor lenge ein vil ha oppe julepynten. Personleg har eg fundert mykje på dette med julesymbolikk i år, og då særleg om opphavet til tradisjonen med juletre og pynten som er på det. Det eg fann ut (viss du vil, kan du lese litt om det litt nedi dette innlegget på ein av mine andre bloggar: http://ninaogole.blogspot.no/2014/12/god-jul.html. Så kan du jo samtidig finne ut kven eg er...) har gjort at eg i år, for første gong, syns det var litt leit å hive ut juletreet. Eigentleg skulle det fått stå inne og lyse opp heilt til påske. Men det hadde vel blitt litt over-the-top til slutt det også...

    SvarSlett
  7. Jeg tror heller ikke du er lat i det hele tatt! Synes julpyntinga kunne starte litt senere og vare som i gamledager. 20. dags-Knut (13. januar) hvor ble det egentlig av han? Tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min og Godt Nytt år til deg også! Klem fra Kari!

    SvarSlett
  8. Jeg lot meg provosere av det utspillet hans. Hadde tenkt å rydde ut jula etter 13. dagen som vanlig, men nå skal den jammen få stå til 20. dags Knut jager jula ut!
    Er det ikke rart at de tradisjonene som alltid har vært rundt jula, plutselig ikke gjelder lenger.?! Noen har rett og slett flyttet den til en tidligere periode! Merkelig!
    Etter all tradisjon jeg har lært begynner jula 24. desember og varer til 6. eller 13. januar.

    SvarSlett
  9. Vakre juleting. Har ryddet jukepyntene i dag:)

    SvarSlett
  10. Jamen godt vi kan bestemme sjøl ja! Vi får holde på gamle tradisjoner så godt vi kan :)

    SvarSlett
  11. Hehe. Ja er det ikke greit at vi gjør som vi vil.
    Uavhengig av hva slike forståsegpåere sier
    Ikke er vi så late heller, vi bare priorierer litt anderledes.
    Tenker jeg skal få ut treet i dag(har plasttre)
    Ha ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
  12. Godt nyttår til deg :-) Akkurat slike ting er vel opp til hver enkelt!

    God helg!

    SvarSlett
  13. Godt nytt år!! Og eg er så hjartens einig ♥ Kvifor skal me følgje straumen??
    Sjølv har eg rydda ut det meste; berre ein engel og nokre snøfnugg att, men det er fordi eg verner julepynten frå den yngste katten i huset ;)
    Nina har reist forbi, og her skal det nytast litt fred og ro i dag.
    Ønskjer deg ein fin sundag!
    Siri

    SvarSlett
  14. Hæ? Eg har ikkje fått med meg dette eg :) Eg hiv ut jula 1.januar, fordi eg føler for det. I år vart det litt rart, fordi eg knapt hadde krefter til å halde på. Men synes folk må få bestemme sjølv. Både når dei tek jula inn, og hiv den ut. Eg huskar at eg var så lei meg når nyttåret kom, og at den vakre høgtida var over... No evner eg å glede meg over at eit nytt år er i gang, at dagane stadig blir lysare, og at vi er på vei mot vår! Den følelsen treng eg nemleg no...

    Ha ei fin ny veke Sigrid!


    Klem,
    Elin

    SvarSlett
  15. Ja måtte følge med på denne debatten- så at mange ikke var enige med han- og det varmet i grunnen mitt hjerte litt. Kjedelig at vi skal foregripe alle høytider lenge før de kommer...hilsen hun som faktisk ikke har pakket ned all julepynten enda;)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)