søndag 2. november 2014

BORTOM TID OG ROM OG TANKE



1. Bortom tid og rom og tanke
finst ein stad der alt er annleis,
finst ein stad der alt er heilagt,
finst ein stad der Kristus er.
Nær min trøytte, redde tanke,
nær min draum, min lengt, min styrke,
nær mitt liv og alt eg lever,
det er godt å vera der.

2. Gjennom ørsmå hol i dagen,
får eg venda mine tankar,
ta eit lite steg til sides,
søkja Herren, Han som er.
Gjennom tause, mørke bøner,
gjennom lått og gjennom jubel,
leggja fram for Herren Kristus
alt det livet som eg ber.

3. Når eg pustar, når eg tenkjer,
når eg ler, og når eg sørgjer.
Finna ørsmå hol i dagen
som gjer Kristus sterk og nær.
Der eg lever midt i livet –
midt i verda, midt i dagen,
ber eg med meg Kristi kjærleik;
det er lys og salt eg er.

4. Jesus, ver i mine dager,
i alt liv som kjem mot meg.
Ver i mine glade timar,
mine skjelvande sekund.
La meg leva sterkt og nakent,
våga sjå og våga høyra,
våga leva midt i livet,
våga trå på heilag grunn.

Tekst: Heidi Strand Harboe
Gjenngitt med tillatelse
Blogg: sporisand 

9 kommentarer:

  1. Veldig, veldig fint og vàrt, veldig godt å lese.
    Takk1... og god natt til deg! -Margit-

    SvarSlett
  2. Trygge ord. Ynskjer deg ei herleg ny veke!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Takk er vel det jeg kan skrive :)
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Veldig fint bilde og tekst! Artig med strålene bak fjellet!

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for at du deler dette vakre verst, gode ord som vi kan ta med i dagene våre. Bildet passet sågodt til.
    God dag til deg:))

    SvarSlett
  6. Nydelig og inspirerende ❥
    Ønsker deg gode novemberdager Sigrid!

    Klem fra ℂharlotte ❧

    SvarSlett
  7. Et nydelig dikt.
    Er jo så mye flotte ting folk skriver.
    Blir stadig imponert over hvordan
    sammensatte ord kan
    si de utroligste ting.
    Ønsker deg ei fortsatt velsignet god uke :)

    SvarSlett
  8. Gode ord...
    Klem fra navnesøstra di

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)