tirsdag 8. januar 2013

VINTERLYS / WINTER LIGHT

Helene med bloggen 
utfordrar oss på eit Mandagstema kvar mandag.
Denne fyrste mandagen i 2013 er utfordringa å finne bilete med






Det er så fantastisk å sjå kor landskapet forandrar seg alt etter kva lys som skin.
Vinterlys gir ei spesiell stemning.
Og grått er også ein farge på paletten.

Eg fann eit vakkert dikt som eg gjerne vil dele med dokke.
Det er  skreve av Ingjerd Gylder Mohr
Eg har fått løyve med henne til å bruke diktet.

TUSEN TAKK!
Ho har også ei heimeside. I tillegg til dikt lagar ho også anna flott kunst.



VINTERLYSET

vinterlyset –
blekt og forsiktig
sklir langsomt over det snødekte landskapet
fargene er svake
men klare nok
og sterke
lyset kaster skygger –
nesten usynlige skygger
lyset bryter det enstonige grå
som dekker til –
gjemmer bort
lyset vinner kampen –
slipper til –
lar komme til syne –
lar ingenting slippe unna
brutalt og destruktivt –
nei godt og betydningsfullt
 de florlette lysglimtene
lar det usynlige bli synlig -
for å se dagens lys -
for å bli vist frem -
for å endre kurs og innhold

15 kommentarer:

  1. Hm...fint! Både bilde og tekst.
    :-)

    SvarSlett
  2. Så nydelig bilde og så flott tekst:)alltid like godt å titte innom bloggen din,godt at du er du og at du blogger så fint:)

    Ein fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Dette er et innlegg som treffer meg, vet du. Så nydelig, sart, slik kan det også være:)

    Varm klem til deg.

    SvarSlett
  4. Veldig vakkert! Takk for at du vil delta på give-awayen min;)

    SvarSlett
  5. Takk for både bilder og ord. Det gjorde godt.
    Ha en god natt :)
    Mormorklem :)

    SvarSlett
  6. Flott dikt, og vakkert bilde. Artig med skodda som
    set sitt preg over naturen.

    Fin kveld til deg.
    Klem frå søre :)

    SvarSlett
  7. Vakkert bilete og vakre ord...

    SvarSlett
  8. Vakkert både i ord og bilde!

    SvarSlett
  9. Vakkert både i ord og bilde!

    SvarSlett
  10. Du tar noen fantastisk flotte bilder. Og diktet du fant til var også vakkert. Takk!

    Nå må du ha en riktig god natt:-)

    klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Jeg sier som mange over her - du er så flink til å ta bilder og jeg nyter de vakre naturbildene dine:)
    Et nydelig bidrag til mandagstema sammen med fine ord.

    Varm klem til deg,
    fra meg som gikk klar sjukdom denne gangen og som gleder seg veldig til helg i kveld;)

    SvarSlett
  12. Det er fint med vinterlys, og eg er glad i tåka som smyg seg inn fjordane og legg seg som eit lokk over landskapet (Berre ikkje når eg skal køyre til jobb om morgonen, sjølvsagt...) Det skaper ei heilt spesiell stemning!

    SvarSlett
  13. Det er alltid så fint å komme inn til deg! Her finner jeg både bilder og ord som har verdi! Takk for din hilsen! Ha er god natt og fin morgendag! -Margit-

    SvarSlett
  14. Vinterlys og gråtoner er vakkert. Likte diktet.

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)