mandag 14. juni 2010

Hald pusten...

Desse små har vore naboane våre nokre hektiske vårveker,
men har no forlatt det lune rede..


Fekk lyst å dele dette diktet med dokke.

Det er henta frå diktsamlinga

"Berre dagar seinare"

av Hilde Myklebust



Hald pusten
seier far
før han løftar meg opp
i bjørkegreinene



Eg bøyer meg over
dei nyklekte fugleungane
Dei gule nebba
gapar mot meg



Eg vil kviskre
men veit eg har
daudbringande pust



Sjå også dette innlegget med

Hilde Myklebust sitt dikt.


15 kommentarer:

  1. Åååå vakkert Sigrid, ja det er et fantastisk underverk som skjer hver vår. De søte små - som snart skal ut og fly...leve sine liv...
    Nydelig innlegg!
    Og glad er jeg det var heggen som snødde hos deg - herlig :))
    Ønsker deg en vidunderlig fin uke!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  2. Så koselig! Både diktet og bildet! Du har så mange fine dikt du deler med oss! Vi har og småkryp rundt oss. Blåmeisunger i kasse på garasjen, måsen på reir i kasse på drivhustaket og sjura i sitt reir like utafor huset.
    Håper alle klarer seg! -Margit-

    SvarSlett
  3. Å så herleg med fugleungar i kassen. Er så flott å sjå sånt synest eg, nytt liv veks til.
    Må sei eg lurte litt når eg såg tittelen på det forrige innlegget ditt... ;-) Godt det berre var heggen og ikkje ordentleg snø... :-)
    Ha ei vakker veke!
    Klem

    SvarSlett
  4. Heisan!

    Åhh, neimen... de var vel søte! Jeg har mitt svare strev med å holde katten unna diverse fuglekasser i hagen, so far so good!
    Men nå kan de godt forlate redene sine slik at jeg kan senke skuldrene:)

    Ha en fin uke, og tusen takk for de alltid like nydelige kommentarene du legger igjen inne hos meg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Ååå, så små, og så fine!

    SvarSlett
  6. Så skjønt bilde og fint dikt du deler med oss!

    Ønsker deg en fin uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. fint bilete og fine ord.

    Eg vil ynskja deg ein fin dag.

    SvarSlett
  8. Så sjønn!jan e tenkte å bygge fuglekasse å henge opp i hagen.d e litt koslig:o)
    klem

    SvarSlett
  9. Vakkert Sigrid! Eg husker korleis pappa brukte å vise meg også... Gode minner!

    Ha ein fin fin kveld du gode!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  10. Tusen hjertelig takk for forståelsen! Jeg var så redd for å fornærme kristne bloggevenninner!
    Som du ser i begynnelsen av innlegget mitt, er det menneskers ondskap som gjorde at Gud gikk den dagen.....bitterheten ligger i at hun var av prestestand, og tilbrakte mer tid i kirke og i bønn opp igjennom enn de fleste!
    Det er en synd å ta sitt eget liv, men smerten innefra var for tung å bære. Jeg savner henne så!!!
    klem, M

    SvarSlett
  11. hmmmm.....tror jag förstod :)
    Håkan

    SvarSlett
  12. artig med liv i kassene ;)
    her er min sønn meget skuffet idag, skjæreungene er ute av redet og de har flyttet ut til naboene... nå er brett med brød og frø satt ut som fristelse men bare måkene kommer... hihi

    vakker uke til deg Sigrid!

    SvarSlett
  13. Har fuglereir i mønet utenfor soverommet vår vi... Er nok like før de forlater redet de også. Søte små:)

    SvarSlett
  14. Neimen, så søte de var! Det er ikke ofte man ser bilder fra innsiden av fuglekasser med så koselig innhold :)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)