torsdag 4. mars 2010

DET VAR EIN VARSLA STORM

Det var ein varsla storm

Far stod ute og lydde til suset i fjella

Han sa trea stødde seg til kvarandre

og pusta


I grålysninga gjekk vi ut

for å sjå over skadane


Tuntreet låg rotvelta

Far leitte fram saga

Peikte på dei fem bjørkene

oldefar planta


Eg la øyret mot borken

Høyrde røtene spenne av 

kviskre meg løyndomen

om korleis gje slepp



Med dette tankevekkande diktet ynskjer eg

God helg

til alle som er innom bloggen min!

Diktet er henta frå diktsamlinga Berre dagar seinare av Hilde Myklebust.

12 kommentarer:

  1. Så vakkert... Og litt trist?
    Ynskjer deg også ei god helg Sigrid!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Fint skreve.
    God helg til deg og.

    SvarSlett
  3. Vakkert :) KLem og god helg!

    SvarSlett
  4. Vakkert dikt, min venn! Ikke lett å gi slipp når det er noen en er glad i....Tenker på deg, håper du har det bra. Litt deilig med bloggeverdenen når noe opptar tankene - da har en flere knagger å henge dem på.
    Håper du får en god helg, min venn!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Skjønner , tror jeg. Jeg har selv en følelse av tristhet i dag. Det er vanskelig å se det positive i alt som skjer. Håper du får en fin helg. Til tross for alt som tynger...
    Takk for din hilsen! -Margit-

    SvarSlett
  6. Du hedrer din pappa på en så varm måte!
    Så vakker dette diktet formidler det å gi slipp på... så vanskelig, så vanskelig.
    Jeg sender de varmeste tanker og klemmer til deg min venn!
    Ønsker deg en så nydelig helg du bare kan ha ❥❥❥
    - Lokki

    SvarSlett
  7. Sterkt og vakkert dikt.

    Føler med deg i sorga, eg går gjennom det same sjølv etter mor i desse dagar. Det går i bølgjer. Viktig å bearbeide alle fasar av sorga trur eg. Ingen har vel elska oss så høgt som far og mor...

    Ønskjer deg ei god helg min venn :)

    SvarSlett
  8. Skulle ønske det var så enkelt å gi slipp...bare å høre på borken...

    Nydelig dikt, takk for du deler. Får ofte tårer i øynene etter å besøke bloggen din ;)

    takk og stor klem til deg, ønsker deg en fi fin helg;) klem

    SvarSlett
  9. Vakkert dikt. Og sterkt. Koseleg at du tok turen innom bloggen min. Ei riktig god helg til deg og.

    SvarSlett
  10. Vakkert dikt du deler!
    Takk for din fine hilsen hos meg♥
    Kjempe fin blogg du har ;)
    Ønsker deg en fin helg, føler med deg!♥
    Klem fra Anki

    SvarSlett
  11. Nydelig - litt vemodig dikt :o)
    Har ikke hørt om denne damen og hennes dikting før .. takk for tips.

    Ha ei fortsatt fin helg - klemmer!

    SvarSlett
  12. ...så vakkert Sigrid....djupt og vent....og takk fro skryt..jeg koser meg med å pusle på innimellom...ha ei velsigna god vekestart min venn....miamorklem

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)