torsdag 5. mai 2016

KRISTI HIMMELFART 2016

Vi feirar Kristi himmelfartsdag 40 dagar etter Påske. 
I Apostelgjerningane les vi at Jesus gikk rundt på jorda i 40 dagar etter at han stod opp frå dei døde. I denne perioda var han saman med disiplane, fortalte dei om Guds rike og gav dei utallige bevis på at han var levande.



KRISTI HIMMELFARTSDAG, FOR NOKON EIN HEILAGDAG OG FOR ANDRE EIN KJÆRKOMEN FRIDAG.


 Eg veit at min utløysar lever.
 Som den siste skal han stå fram i støvet.

HER HAR EG SKREVE OM KRISTI HIMMELFART TIDLEGARE:
2010   OG    2014


VONAR DU HAR HATT EIN FIN DAG, 
UANSETT KVA DU TENKJER OM DENNE DAGEN!
.......................................................................................
HER PÅ SUNNMØRE HAR DET VORE EIN FLOTT VÅRDAG OG VI VONAR 
PÅ EI FORTSATT FIN HELG MED VÅRFØLELSE :-)

1 kommentar:

  1. Skreiv ein kommentar nettopp, men har så ustabilt nett at eg veit ikkje om det blei registrert. Takk for at du er innom bloggen min sjølv om eg oppdaterer sjelden :)

    Ha ein fin dag. Klem

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)