torsdag 10. oktober 2013

Morning has broken



Morning has broken, like the first morning
Blackbird has spoken, like the first bird
Praise for the singing, praise for the morning
Praise for the springing fresh from the word

Sweet the rain's new fall, sunlit from heaven
Like the first dewfall, on the first grass
Praise for the sweetness of the wet garden
Sprung in completeness where his feet pass

Mine is the sunlight, mine is the morning
Born of the one light, Eden saw play
Praise with elation, praise every morning
God's recreation of the new day


20 kommentarer:

  1. Nydeleg sang dette... og vakkert med slike haustmorgenar... Takk for fine ord hos meg! <3

    klem,
    e

    SvarSlett
  2. Slike haustdager er så flotte!
    Fin sang! -Margit-

    SvarSlett
  3. Fantastisk speilbilde! Passende tekst (og sang)! :)
    Nyt høstdagene!
    *Torsdagsklem til deg*

    SvarSlett
  4. Nydelig fin morgenstemning ! ;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Vakkert både i ord og bilde !
    Eg kjem til å nynne på den, resten av dagen :)

    SvarSlett
  6. Nydelig både sang og bilde❤️ønsker deg ein fin høstkveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Det er en fin sang som jeg har mange minner knyttet til, og bildet er vakkert som alltid! God helg!

    SvarSlett
  8. Mmm… Cat Stevens vakre toner summer i hodet mitt når jeg leser blogginnlegget ditt. Den blir jeg aldri lei. Så fint bilde! Du er flink med kamera, og fanger mange flotte naturbilder. Jeg undrer litt hvor du bor, og tipper på nordvestlandet. Sunnmøre kanskje?
    Fin helg ønskes deg herfra.

    SvarSlett
  9. Jeg elsker denne sangen:) nydelig bildet også:)
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  10. Jeg elsker denne sangen:) nydelig bildet også:)
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  11. Nydelig.
    Vi får gjøre vårt for at dagen skal svare til det vakre bildet ditt.
    Klem
    Mormor

    SvarSlett
  12. Nydelig .... hører Cat Stevens sang inne i øret. Vakker låt.

    Høsten er vakker, fargene og lyset (når det ikke regner da :) Det er bare å ta til seg, for den mørke årstiden nærmer seg.

    Ønsker deg en god helg!

    Klemmer fra Irene

    SvarSlett
  13. Vakkert bilde og gode ord :)
    Takk for at du så trufast gjestar bloggen min og legg spor etter deg der :)

    SvarSlett
  14. Du ha å fine bilder, og tekstene du velger står godt til! Takk for at du fokuserer på skjønnheten omkring oss.

    SvarSlett
  15. Elsker denne sangen, nedpå og vakker. Du er så flink til å illustrere tekstene med de fineste bildene, blir sittende og drømme litt her:)

    Håper du har gode dager kjære du
    varm klem:)

    SvarSlett
  16. Vakker sang - vakkert bilde - takk :)

    SvarSlett
  17. Et nydelig bilde,
    og en flott sang.
    Ha en velsignet god dag :)

    SvarSlett
  18. Bare et ord : vakkert! Bilde og sang passer perfekt sammen, Cat Stevens synger så vart og fint denne sangen. En fin og velsignet uke ønskes deg:))

    SvarSlett
  19. Nydelig å bli minnet om dette. Takk!

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)