tirsdag 14. februar 2012

Valentinsdag / Alle hjerters dag

VALENTINSDAGEN eller Alle -dag, 
som den også vert kalla, feirar vi 14.februar.

Det er dagen for å feire romantikk og kjærleik.
Dagen har vore feira sidan 1600-talet og har sitt utspring i myta om den
heilage Valentin.
Valentin vart fengsla og trua til fornekte si tru, Kristendomen,
men han nekta og vart steina til døde.
Før han døde skreiv han eit avskjedsbrev til kjærasten sin Julia 
der han bad henne om å fortsette å tru på Gud. 
Han undertegna med «… frå din Valentin».


Mange feirar dagen med å gi noko fint til ein venn eller til
kjærasten sin.

Her har vi feira dagen med herlege vafler til kvelds.
For å gjere dei ekstra sunne "lurte" eg litt havregryn i røra.

Her er den perfekte Vaffeloppskrift :-)





9 kommentarer:

  1. Skjønne Sigrid! Ser ut som de har hatt ein flott dag! Her feira vi med reker og roser ;-)
    Klem frå R.

    SvarSlett
  2. Dette var nytt for meg, nå fikk jeg faktisk ett litt annet syn på dagen.
    For jeg synes "konseptet" er så kommersielt, bakgrunnen til dagen er ekte og vakker:)

    Og jeg tror det blir en ny tradisjon hos oss denne dagen,
    vi er glad i vafler:)

    God Valentinklem til deg også kjære du:)

    SvarSlett
  3. Kanskje godt med havregryn i vaflene? det har jeg aldri prøvd før.. :)

    SvarSlett
  4. Viktig Sigrid, en har liksom `lov` til å være litt ekstra barnslig og romantisk på en slik da, og jaaaaaa jeg fikk kjempelyst på vafler...

    SvarSlett
  5. Flott innlegg..
    Her vert det ingen markering av slike dagar... Ikkje så verst at det vanka ein blomebukett til morsdagen i år - noko som ikkje er ein vane. Kan henda at det er fordi mannen er sjukemeldt, og har vore med på butikken og fått eit hint eller to... hahaha

    Ha ei flotte dag

    SvarSlett
  6. Hmmm det viste eg neimen ikkje....Eg må ærleg innrømme at eg har tenkt at Valentinsdagen har vore noko som har kome frå Amerika (som haloween) og som på ein måte er litt foretningsstandens forsøk på å tene endå meir penger på oss menneske. Eg har derfor hatt ei slik "nei detta vil eg ikkje vere med på" haldning til heile dagen. Fint at du set dagen i eit anna lys - trur kanskje det er eit fåtall som feirar Valentin som tenkjer på at noko slikt kan ligge bak. Eller er det berre eg som er så uvitande.....
    Denne viten set liksom også min elste son sin bursdag i eit litt anna lys...han gode gode guten som er fødd 14. februar og vart 25 år i går:-))

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei Sigrid .
    Du vant gavetrekningen
    Kan du sende meg din adresse.
    så har du snart pakke i posten.
    Send mail til.
    lailakarin.gundersen@gmail.com
    Klem

    SvarSlett
  8. Så godt at dere koser dere =)
    Den vaffel oppskriften var både kul og hørtes kjempe god ut!

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)