søndag 1. februar 2015

Vakre Geiranger

Når det er helg har ein aller mest lyst til å koble ut alt som har med jobb å gjere...
Men innimellom må ein "ofre" både fredag og laurdag.
Slik var det for meg og nesten 60 andre damer denne helga.



Og det var ikkje trim med Kari som drog oss over fjell og fjord til Geiranger.
Nei, vi studerar på høgskulen i Volda. 
Ei slik helg er både kjekk og intens...

Ikkje mykje tid til å nyte vakre Geiranger.
Men eit raskt morgenbad i utendørsbassenget laurdag morgon medan det lysna av dag var både magisk og spektakulært.



Geiranger er ikkje berre eit sommarpardis, 
men har mykje å by på heile året.



Dette er mi Helgeglede som eg deler på

..............................................

TENK DET ER FEBRUAR!
BÅDE RART OG LITT GODT..

YNSKJER DEG FORTSATT FIN SØNDAG DER DU ER!!


15 kommentarer:

  1. Eit utebad såg skikkeleg deileg og spektakulært ut! Godt å få med, når det eigentleg ikkje er tid! Ha ei god veke!!

    SvarSlett
  2. veldig fint plass. vi var der for en del år siden:)

    SvarSlett
  3. Det såg fint ut der ved utebadet! Og enig, Geiranger er ikke bare en sommerplass.
    Fine bilder!

    SvarSlett
  4. Så herlig med morgenbad ute, med fantastisk utsikt! :)
    Kan tenke meg det var en intensiv helg, men også opplevelsesrik.
    Jeg har vært i Geiranger sommerstid - flott!
    God søndagskveld ønskes deg! :)

    SvarSlett
  5. Veldig spennende - selv om det var jobb :-)

    SvarSlett
  6. Så herlig med en slik kosehelg, og det ser utrolig flott ut der dere er.
    Tusen takk for at du ville dele din helgeglede.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  7. Vakkert hele året i Geiranger. Kanskje litt ok å ikke ha fjorden full av cruiseskip?
    Klem :)

    SvarSlett
  8. Vakre og mektige Geiranger er jammen flott i vinterdrakt også. Der hadde du fine dager ja:)

    SvarSlett
  9. Kjekt å få kombinere plikt og fornøyelse ein gong i blant.
    Dei er flinke på Union !

    Ha ei fin ny veke !
    Klem

    SvarSlett
  10. Geiranger er vakker uansett årstid
    ha ein fin dag

    SvarSlett
  11. Om det var nå litt surt med kurs heile helga,
    så var det nå ein fantastisk fin kurs plass!
    Geiranger er kjempe fint.
    Har bare vert der på sommeren, men ser det er flott vinterstid også :)
    Og utendørsbad på denne tida, hørtes friskt ut !
    Ha ei fin ny uke !!
    Klem

    SvarSlett
  12. Takk for hyggelig kommentar hos meg:) Geiranger er en flott plass! En fin plass å oppholde seg, selv om det er jobb. Morgenbadet på lørdagen må være godt for kropp og sjel:)

    SvarSlett
  13. Dette var nok ikke den dårligste plassen å tilbringe ei kurshelg. Fint at du viser man kan dra dit på vinteren også. :)
    Ha en fin-fin februar!

    SvarSlett
  14. Det såg herligt ut med et bad i et godt oppvarmet basseng
    utendørs en litt kald morgen. Det kunne jeg godt tenke meg.
    Kanskje jeg må lure med meg min kjære på en tur til Geiranger.
    ei frihelg i løpet av våren.
    Ønsker deg ei fortsatt velsignet god uke .)

    SvarSlett
  15. Det var to innhaldsrike og fine dagar!! Takk for ditt selskap i bassenget på morgonskvisten :-)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)