tirsdag 31. juli 2012

Ein fin liten blome


Ein fin liten blome i skogen eg ser,
i granskogen diger og dryg,
og vent mellom mose og lyng han seg ter.
Han står der så liten og blyg.

Sei, ottast du ikkje i skogen stå gøymd
der skuggane tyngja deg må?
Å nei, for av Herren eg aldri vert gløymd,
til ringaste blom vil han sjå.

Men ynskjer du ikkje i prydhagen stå,
der folk kunne skoda på deg?
Å nei, eg trivst best mellom ringe og små,
eg føddest til skogblome, eg.

Ein dag vil den stormande vinter deg nå,
då vert det vel dødsdagen din.
Då kviler eg lunt og har snøkåpa på,
til vårsola kysser mitt kinn.

Eit bod frå min Herre du blome meg ber:
om einsleg eg vert på min veg,
så veit eg at Herren vil vera meg nær,
Gud Fader, han vernar òg meg.

Om enn eg er liten, har Herren meg kjær,
med honom eg kjenner meg sæl.
Kvar morgon meg bøna til himmelen ber,
med bøna eg sovnar kvar kveld.

Ein kledning eg fekk av min Frelsarmann kjær,
i blodet hans reinsa den er.
Den høver for himlen, der gullgater er,
den høver for vandringa her.

Som blomen om vinteren visnar eg av,
men gled meg, for då står eg brud.
Lat lekamen kvila med fred i si grav,
mi sjel, ho er heime hos Gud!

Ja, glad skal eg vakna hos Jesus eingong
i morgonen æveleg klår,
og blanda med heilage englar min song
i himlen, dit døden ei når!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ein fin liten blome er en salme oversatt fra svensk av Anders Hovden i 1927. Den svenske teksten Det växte en blomma fra 1890 hadde lenge en ukjent opphavsmann, men er senere tilskrevetJohan Alfred Blomberg, en offiser i Frelsesarmeen som siden flyttet til USA. Salmen ble sunget til melodien Jeg skulle ei sørge, men i 1969 laget Bjørn Eidsvåg en melodi som passet bedre til teksten, og etter hvert har den blitt enerådende. Salmen står på nr. 493 i Norsk Salmebok og nr. 310 i Sangboken Syng for Herren.(henta frå Wikipedia)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Med denne vakre sangen takkar eg alle som har besøkt
bloggen min i Juli-12.
Blir vel nokre innlegg i august også, trur eg ;-)
..............................
PS: kom gjerne innom og ta eit lodd i feiringa mi av 3års bloggebursdag!

22 kommentarer:

  1. Nydelig liten blomst, nydelige ord!!
    Nyt siste rest av juli, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. ... ja da har vi blogget nesten
    like lenge - ja och du :))
    Tusen takk for koselige ord på
    bloggen min ღ og for at du ville
    være med på min giveaway :)
    Nydelige bilder her hos deg, og
    vakker tekst ღ Ønsker deg en fin
    kveld videre, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Denne sangen likar eg veldig godt. Teksten passar godt til dette biletet.

    God kveld.
    Ruth

    SvarSlett
  4. Det var ein fin liten blome du tok bilde av... :)

    SvarSlett
  5. Du er rørende utrettelig, kjære deg. Deilig liten dikt og bilde

    SvarSlett
  6. Å, jeg liker den teksten veldig godt. Nydelig tekst til et flott bilde! Nyt august når den kommer!

    SvarSlett
  7. Takk til deg Sigrid, for alle dei fine bilda og dei vakre tekstane du deler her på bloggen din:)
    Og takk for dei fine orda du legger igjen hos meg. Jeg har jobba seint i dag og dagens innlegg var et planlagt et. Det varma veldig å komme hjem og lese kommentaren din, du er så god:)

    Ønsker deg ei fortsatt fin uke,
    god klem:)

    SvarSlett
  8. Takk for alle koselige skriverier og bilder i juli!:)

    SvarSlett
  9. Den sangen er så vakker!
    Den sier liksom ALT!
    Så godt det var å lese den!
    -Margit-

    SvarSlett
  10. vakre ord :)

    Fin dag til deg, søta!
    klem

    SvarSlett
  11. Nå ble jeg sittende her og synge for meg selv...Nydelig sang det der :) og så koselig bilde. Og du, det har vært en glede å følge med deg i juli (og i grunnen hele dette året så langt). Jeg henger med videre :) du er jo så god. Mange klemmer til deg :))

    SvarSlett
  12. Ein av dei nydelegaste songane. Men kjenner klump i halsen fordi den minner meg om gravferder for unge menneske eg kjende. Denne songen vart sunge frå galleriet kyrkja.


    Takk for innlegget !
    Varm klem frå meg.

    SvarSlett
  13. Så nydelige ord!

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  14. Vakker tekst og nydelige bilder!
    Ha en fortsatt fin 1. august!:-)

    Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  15. Utrolig vakker sang! Og sangen blir jo en helt annen med Bjørn Eidsvåg sin melodi, i forhold til "jeg skulle ei sørge"...;)

    SvarSlett
  16. Nydelig sang og fint bilde, jeg liker så godt de små og unnseelige blomstene, de man nesten må bøye seg ned for å se.

    SvarSlett
  17. Ville bare si tusen takk for gode ord inne hos meg igår. Fabelaktig by Maia, kommer nok til å skje, men mest som en hobbysyssel i starten også får vi se om det gir noen avkastning etterhvert.

    Fabelaktig torsdag til deg *smile*
    Jeg skal hjem til mammaen min i dag og få varm og god suppe - perfekt på en regnværsdag.

    -Maia

    SvarSlett
  18. Fint innlegg der text og bilde passer så bra sammen! :)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag!
    *klem*

    SvarSlett
  19. Så nydelig...

    ha en fin helg sigrid

    SvarSlett
  20. Vakkert!

    Ønsker deg en nydelig helg!

    Klem

    SvarSlett
  21. Heisann ! takk for hyggelige ord på bloggen min :) Fin blogg du også har. Legger meg til som følger. Klem :)

    SvarSlett
  22. Den sangen betyr noe helt spesielt for meg, min mor var så glad i den.
    Da sønnen vår døde for 5 år siden hadde vi den med i begravelsen, siden har den fulgt meg mange stunder.
    Takk for at du delte den nå!!

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)