torsdag 5. februar 2015

Leik...

 «Mennesker slutter ikke å leke fordi de blir gamle; 
de blir gamle fordi de slutter å leke.»

- Oliver Wendell Holmes -


.. eit herleg og litt tankevekkande sitat ..

.. leiken held oss unge ..



Og eg leikar med tanken om kven som ein gong eigde 

denne fjøra som eg tok bilete av i Polen..



Samtidig som eg leikar med tanken på kor skremt eg hadde blitt 
om eg fekk helse på den som bor under jorda her.
...............

Som vaksen kan eg sjølv bestemme over min kvardag.
(til ein viss grad vil du vel tenke; for livet vårt vert regulert av famile, jobb og fritidsaktivitetar)

Dei som er barn vert nok ofte bestemt over.
Men heldigvis finst det noko som heiter


Der er eit punkt som omhandlar barn sin rett til leik.

31. Leik og fritid 

"Barnet har rett til kvile, fritid og leik, og til å delta i kunst og kulturliv."
..............................................................................

Den 8.januar 1991 ratifiserte Norge Barnekonvensjonen. 
Med det har regjeringa og Stortinget gitt lovnad om å arbeide for barn sine rettar i Norge. 
Artikkel 31 i Barnekonvensjonen slår fast at barn har rett til å leike. 
Leik er barnet sitt naturlege uttrykk.

...................................................................................................................................................................

Leikar du?


11 kommentarer:

  1. Ja det er viktig å være leken :-)) Å glemme seg litt vekk og glede seg over stort og smått i livet og selvfølgelig bevare evnen til å undre seg :-)) God helg!

    SvarSlett
  2. Ja, eg leikar med ord, fargar, form og barn. Kvardagen er meir spanande om me leikar.
    Ønskjer deg ei fin helg, og takkar for fine ord du etterlet deg på bloggen min.
    Klem frå Siri

    SvarSlett
  3. Selv om barn har rett til, er det ikke alltid de får, dessverre. Det er fortsatt for mange som ikke får.
    Men glem aldri leken.
    Klem
    Mormor

    SvarSlett
  4. Flott innlegg Sigrid !!
    Leik er så viktig og førebygg trasige ting som f eks mobbing.
    Høyrde på lokalen i dag at det blir arr kurs for elevar i barneskulen som skal tilbake til
    skulane sine og sette i gong leik blant elevane. Han som var intervjua var sikker på at dette
    kan hindre mobbing.
    Fantastisk opplegg.
    Ellers er det kjekt å leike sjølv om ein er vaksen. Med barnebarn rundt seg
    får ein anledning til det.
    Dei blir av og til overvelda over den galne farmora....hihi..



    SvarSlett
  5. Leiken forandrar seg vel litt etter kvart som ein veks og vert vaksen. Med det er viktig å kunne vere kreativ - og utfordre sine eigne grenser!

    SvarSlett
  6. For alltid Sigrid :-)
    Mye glede i å leke og ha det moro.
    Man er vel ikke helt voksen før man tørr å være barnslig. Eller?

    SvarSlett
  7. Ja, i dag leker jeg meg med å lage plakat på skolen. :-) Kreativitet er viktig både for barn og voksne. Skriver for tida bachelor om holdninger til praktiske arbeidsformer i skolen, og det er veldig interessant. Skal notere meg sitatet fra barnekonvensjonen... :-)

    SvarSlett
  8. Fint innlegg .... jeg tenker på det i blant, burde være mer leken :) Ellers er det alvorlige tanker du bringer frem. Tenker på de barna i denne verden som ikke får være barn.

    Ha en fin helg!

    Klem fra Irene

    SvarSlett
  9. Lek er viktig - hele livet :)
    Go' hælj og klem fra meg

    SvarSlett
  10. Ja en leker, men litt anderledes en når en var yngre.
    Kunne også gjerne lekt mer. Viktig med lek i
    hverdagen selv om en er voksen.
    Ha ei lekende flott helg :)

    SvarSlett
  11. den sitaten bruker jeg ofte på arbeid med de eldre:)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)