fredag 28. februar 2014

Farvel Februar og Fabelaktig Takk!


Vakre Februar 2014 tar farvel!

Eit av yndlingsmotiva mine frå eit vatn 
eg dagleg passerar.
Endringane i naturen og lyset fasinerar meg.
.........................................

Vakre gode Maia med bloggen Fabelaktig ville gi vekk te og kjeks.
Veldig mange ville ha, så det vart "berre" te på meg.
Men Maia sende med drops i stadenfor som trøst.
-TUSEN TAKK KJÆRE MAIA-



GOD HELG!
..........................................

LINKA TIL 

og 


17 kommentarer:

  1. Ja februar har vært fin :-) Akkurat passe av det ene og det andre. Litt vår og litt vinter og kanskje litt høst?! Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  2. Ja, tenk du Sigrid at vi snart har mars, ikke helt til å tro som tia flyr, men glad jeg for at vi er ferdige med det mørke som tar sånn energi fra meg. Nå venter lystet og bedre dager :-)

    God helg til deg snuppa og en ser den skal nytes med en god kopp te og drops.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flotte premier! :)
    Så flott bilde du har tatt! Formidler stillhet og ro.
    Forstår at du liker denne "utsikten"!
    God helg til deg! *klem*

    SvarSlett
  4. Such a majestic mountain in the background of the image which is snow topped. I really like your Skywatch Post this week.
    JM Illinois
    U.S.A.

    SvarSlett
  5. Eg synest februar har vore ein flott månad. Lyset er litt merkeleg i år sidan vi ikkje har hatt særleg med snø.
    God helg!

    SvarSlett
  6. Flott serie!

    her er mine siste innlegg: http://hanshb.wordpress.com/

    SvarSlett
  7. This is my kind of scene, I love it.
    All the best Gordon.

    SvarSlett
  8. How nice to have this view each day.

    SvarSlett
  9. nydelig --- akurat som her på fjellet..
    Det er jo så feil, men så deilig ;)

    nyt dagene - grytidlig klem fra monika

    SvarSlett
  10. Veldig vakkert foto!

    Takk for vakre og gode ord, søte deg!

    Jeg håper teen faller i smak og at du kan kose deg med dropsene :)
    Stoor klem!

    SvarSlett
  11. En sjettedel av 2014 er forbi.
    Takk til februar og velkommen mars.
    Klem
    Mormor

    SvarSlett
  12. Ja, enn at februar allerede er over da - det er helt utrolig, her har vi jo ikke hatt vinter i det hele tatt. Vakkert bilde :-))

    riktig god helg til deg - klem Siv

    SvarSlett
  13. Vakker! Guds skaperverk!

    SvarSlett
  14. Så heldig du var:)
    Kan du kose deg med drops ikveld:)

    Håper du får en fin første vårdag:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  15. Vilken vacker natur du har att se varje dag, och bilden är ju bara så vacker du tagit och delar med dig till mig.
    a en fin söndag
    kram Meta

    SvarSlett
  16. Nydelig bilde, og for et lunt og vakkert lys der var:)
    Gratulerer med vinnerlykke, alltid kjekt med slike overraskelser!

    Ønsker deg gode Mars-dager
    varm klem:)

    SvarSlett
  17. Å så vakkert bilde ... nydelig natur og så fint vær! Dere har hatt mye fint vær i vinter, i motsetning til her på østlandet hvor det stort sett har vært gråvær siden november. Men nå skal det visstnok snu, gleder meg til å se sol og blå himmel igjen! Og så ser jeg frem til at mine snøklokker skal titte frem ... vi går virkelig en herlig tid i møte. Juhuuuu!

    Ønsker deg ei fin uke ... klemmer fra Irene

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)