søndag 9. februar 2014

... møte med deg ...



.. i går møtte eg deg
du kom smilande imot meg som du alltid gjer
i går var du aleine
som oftast er dokke saman du og ho ..

.. når eg ser dokke saman
ser eg banda som er der
band som er knytte i glede og sorg
i over 60års samliv ..

.. eg føler meg alltid sett
i møte med deg
også når eg møter dokke begge
som om det å møte meg er ei glede ..

.. og sjå og bli sett
to viktige grunnpilarar
i menneskelivet
for at ein skal føle seg heil ..

.. sjølv om du er mykje plaga
med helsa di
er det ikkje det som er fokus
i går sa du til meg: ja vi har alle våre plager ..

.. fokuset er alltid andre enn
dokke sjølve
alltid finn dokke både tid og rom
for den som treng dokke ..

.. møte med deg gjorde meg glad 
møte med deg gjorde meg visare
møte med deg gav meg refleksjonar
om sjølve livet ..
------------------------------------------

Å møte eldre folk med mange fleire åringar i livet sitt enn det eg har gjer noko med meg.
Dei har møtt på livet sine mange utfordringar som har tært både på helsa og psyken.
Eg har så mykje å lære av måten dei har møtt både gleder og sorger på.

Mine to gode venner som eg skriv om her har ei heilt spesiell utstråling.
Dei har gjennom livet sine mange kampar lært:

"ALT TIL DYKKAR ALDERDOM ER EG DEN SAME,
TIL DE GRÅNAR I HÅRET, SKAL EG BERA DYKK.
DET HAR EG GJORT, OG DET SKAL EG GJERA,
JA, EG SKAL BERA OG BERGA DYKK."

- JES 46,4 -


13 kommentarer:

  1. Så koselig tekst du har skrevet. Fint med slike venner. :)

    SvarSlett
  2. Teksten forsvant - prøver på nytt.
    Nydelig Bibelvers, kjempeviktig å huske på....
    Årene kommer jo fortere og fortere.
    Ha en fin kveld,
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Noen bare er der for alle de andre! Takk for at det finnes slike mennesker.
    Vi trenger dem...Løftet fra Jesaja er virkelig godt å ta med seg. -Margit-

    SvarSlett
  4. Så vakkert - ja møter med andre mennesker kan gi så mye ❥
    Fine ord du minner om igjen kjære Sigrid!
    Ønsker deg en fin uke ❥

    SvarSlett
  5. Fine ord en mandag morgen ...

    Ha en strålende, ny uke!
    KLEM
    anette

    SvarSlett
  6. Nydeleg !
    Får klump i halsen.

    Fin dag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Så fin historie du deler! <3 Verdifullt med venner i den eldre generasjon! :-)

    SvarSlett
  8. Så flotte ord du skriver her; ingen lever livet uten sår på sinn eller kropp...men av og til er det greit å bli påmint nettopp det..det gjelder de fleste av oss..
    Klemmer fra mæ:)

    SvarSlett
  9. For et nydelig innlegg!
    Ja, jammen har vi mye å lære når det gjelder måten å ta livet på. Og måten å møte andre mennesker så de føler seg sett og verdsatt.
    Tusen takk!

    SvarSlett
  10. Nydelig!
    Eg får stadige påminninger om hvor viktig det e å forsøke være et godt medmenneske. Det kan gjøre en større forskjell for andre enn det vi e klar over

    SvarSlett
  11. Takk for et vakkert innlegg.
    Mormorklem :)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)