søndag 31. oktober 2010

KNASK ELLER KNEP?

BILDE HENTA FRÅ GOOGLE SI FRAMSIDE

SA EIN GJENG MED FÆLT UTKLEDDE BARN DÅ DEI RINGTE 
PÅ DØRA VÅR I KVELD.


"MEN EG HAR SÅ LITE Å GI OG DOKKE ER SÅ MANGE.." 
BERRE TRE SMÅ SJOKOLADAR VAR IGJEN I LAURDAGSGODTEPOSEN..


"DET GJER INGENTING, 
FOR VI SKAL DELE!"


DEI FEKK DET VESLE EG HADDE, SA TUSEN TAKK 
OG SPRANG FORNØGDE AVGARDE TIL NESTE HUS..


EG STOD ATT PÅ TRAPPA OG TENKTE:

VISS DEI LÆRER Å DELE SÅ ER DET IKKJE 
SÅ GALE MED HALLOWEEN ALIKEVEL!

13 kommentarer:

  1. Så fint:) Ja, de aller fleste unger lærer helt sikkert å dele vetdu:) Ha ei god høst- eller vinteruke kjære deg. Og igjen: selv om jeg ikke skriver så mange kommentarer, så er jeg her- jeg følger med, leser, gleder meg- og er så glad for å 'kjenne' deg:)
    ...også ble jeg så katolsk av meg i Oslo, at jeg syns mye med Halloween er veldig fint. Faktisk:)
    God klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Så sant, så sant! :)
    Ha en fortsatt fin søndagskveld og ei herlig, ny uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. :) det var kjekt. Dei e no kjekke unga, unga flest :)

    Klem!

    SvarSlett
  4. Det var fint de ville dele :)

    SvarSlett
  5. Hadde det bare vært søte små barn (riktignok i skummel forkledning) som gikk halloween- ås tror jeg folk flest hadde syntes det var greit..men ikke morro å lese om fok som får pepret huset sitt med egg- og det som verre her..her har det vært stille;)

    SvarSlett
  6. Så koseleg. Det var jo ein kjekk vinkling på heile halloween. Er ikkje så veldig begeistra for den tradisjonen der... Men, vore stille på døra her heldigvis...
    Ha ei fine ny veke.
    Klems

    SvarSlett
  7. Hehe, aldri så gale...! :D

    Ha ein god start på november i morgon!

    SvarSlett
  8. :) Du kan det der med å få ting positive du! Her var barna heime. Fekk ein gjeng på døra, som opplyste at dei ville ha godteri til ti... No er Halloween over for i år! I morgen er det november! Ha ei flott veke!

    God klem!
    E

    SvarSlett
  9. Bra å kunne lære seg å dele, ja.
    Koselig at du ville være med på Give away hos meg!
    Ønsker deg en fin uke!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  10. dei er då herlige og, desse små...

    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  11. så fint at du hadde noe de kunne dele da :)

    SvarSlett
  12. Unger flest elsker å kle seg ut, og de bryr seg ikke så mye om det heter teater, julebukk - eller halloween, trur jeg.
    Du har en morsom og positiv vinkling.

    SvarSlett
  13. Det er den beste konklusjonen over halloween jeg har hørt så langt!!!

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)