fredag 28. mai 2010



"Noreg, vårt næraste ferieland!"

Eit slagord for å få fleire til å feriere i sitt eige land..

Mange born og unge, ja eldre med, veit meir om Syden enn om Noreg.

Fordi ferien i fjor var så som så pga. sjukdom tok vi oss ein søndagstur.

Kva er det som møter oss (og turistar frå andre land) når vi kjem til eit utkikkspunkt eller ein typisk turiststad?

Mange troll!!

Er det det vi vil at andre land skal forbinde med Noreg?
Men viss vi ikkje skal selge troll, kva skal vi selge?

Kva er typisk Norsk!?

6 kommentarer:

  1. He he, ja troll og reinsdyr-rekvisita er veldig fremtredende ved alle stoppe steder langs hovedårene:o)) Hva som er typisk norsk? Som vestlending må jeg vel si fagre fjell og fjorder:o) Varierende natur og mange koselige hus og hager. Har noen amerikanske slektinger som alltid er like forundret over nordmenns interesse for å pynte i hagen og male husene sine i forskjellige farger:o)
    De mange flotte småstedene med sin vakre, koselige bebyggelse og herlige viker, er også salgsbart:o) Tror vi harmasse, men trollene må få hvile nå - enig med deg!
    Ønsker deg en flott helg, min venn.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Englar! Hadde vore mykje bedre å sjå på :) Og apropos det slagordet; eg har knapt nok vore over grensa til Sverige, så det lever eg HEILT opp til!

    Ha ei vakker helg Sigrid!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Ja troll made in ett eller anna land er det vi sel til turistane våre. Kva har vi å by på? Naturen vår ... opplevingar,fjell, fjord, foss og fonn, foto, bøker med bilder av norsk natur, norsk handverk ( norske strikkeprodukt er unike ) moderne norsk kunst, norsk mat, norske produkt (ostehøvel, karveskurd, rosemaling).Vi har mykje å vera kry av. Det reine vatnet vårt, no er Isklar (vatn) godt profelert, eplesider også...... Ønsker deg ei flott helg.

    SvarSlett
  4. Det er TUSEN andre ting enn troll iallefall...Personlig er jeg litt lite begeistret for nips..men jeg liker godt bøker. Flotte bilder ( foto) ostehøvel med tilhørende brunost og rømmegrøt-.--

    Ble visst litt sånn spisende stil over dette, men det ser ut for at jeg heller til praktiske ting. For hvem pynter vel i bokreolen med et troll når man kommer hjem???

    SvarSlett
  5. Tror ikke jeg har noe godt svar på dette gitt .. :o) Jeg har jo kjøpt troll jeg .. men med magnet - slik at jeg kan henge dem på kjøleskapet. Det selges jo i bøtter og spann - så turistene må i alle fall synes at det er ganske så "norsk" med troll :o)
    Det er vel naturen i seg selv som er trekkplasteret vårt - vanskelig å lage souvernirer utav den kanskje??

    Håper du har en flott helg - klem fra Toril :o)

    SvarSlett
  6. Hei, og takk for koselig kommentar hos meg!
    Ja, vi kan undres av og til hva vi ønsker at Norges skal assosieres med ;o) For meg er det naturen som bør "flagges" - vi har et helt unikt land med fantastisk natur som vi skal være stolt av...

    Ønsker deg en flott helg!

    Hilsen
    Hildegunn

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)