torsdag 16. februar 2017

Kapitulere



innimellom må ein berre kapitulere
rett og slett overgi seg

finne senga
og la sjukdommen ta den tid den må

nyttar ikkje stritte imot
vert ikkje fortare frisk av det i allefall

då kan det vere godt å ha eit vakkert måleri
på soverommet

og når eg endåtil får vakre roser frå mannen
så er det ikkje så allerverst å vere til

...............................

Eg som trudde at med influensevaksine skulle eg halde meg frisk i vinter.
Har no ikkje tid å vere sjuk eg.
Trøysta mi er at utan vaksine hadde eg hatt det verre..
Ei rar trøyst, men eit kvart skal ein no trøyste seg med. 

💗

9 kommentarer:

  1. Seng er flott når behovet er der. Nyt sengen, hvilen og ta den tiden som trengs.
    Klem ❤

    SvarSlett
  2. Sender deg ein stor pose med godbetringstankar og klemmar.
    Du er nok grundig eksponert for slik smitte der du held til om dagane.
    Slapp av i senga og sjå på det fine maleriet.

    Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Flotte roser og maleri! Ønsker deg god bedring! :-)

    SvarSlett
  4. Akkurat det samme skjedde her i huset. Mannen min er vaksinert, men ble syk, og det ble jeg også. Harde bud, tar tid. God bedring til deg -

    SvarSlett
  5. Vakre blomster og fint bilde hjelper da noe. God bedring til deg :)

    SvarSlett
  6. Jeg besøkte min sønn m. fam. i helgen. Der lå kone og datter med høy feber. Fredag måtte sønnen min også gi seg over. Heldigvis kunne jeg hjelpe dem med handling og matlaging. De hadde bare et lite barnetermometer til å måle feberen til datteren. Da jeg kom fra apoteket med voksentermometer, viste det seg at sønnen min hadde 41 i feber! Ikke rart han ikke følte seg helt i form! Heldigvis var de alle på bedringens vei da jeg dro. Jeg har også tatt influensavaksine, og jeg holder meg heldigvis noenlunde frisk ( Har ikke vært helt på topp de siste dagene, men jeg tror nok det blir vaksine på hele familien til sønnen min neste høst).
    God bedring!

    SvarSlett
  7. Ønsker deg riktig god bedring, Sigrid!
    Håper du blir bra fort FORT :)
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  8. Ønsker deg god bedring! Prøv å slappe av og ta den tida som trengs. Godt å ha vakre roser og bilde å se på ihvertfall!

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)