søndag 15. januar 2017

GODT NYTT ÅR!



21 Men éin ting legg eg meg på hjartet,
          og dette gjev meg von:
          
   
 22  Herren er nådig, vi går ikkje til grunne.
          Hans miskunn tek ikkje slutt,
          
   
 23 ho er ny kvar morgon.
          Din truskap er stor.
          
   
 24 Eg seier: Herren er min del,
          eg set mi von til han.

Klagesongane Kap.3

................
Innom og helsar på bloggen og mine bloggvenner.
Vil ikkje miste nokon av delane.
Men kvardagen er litt hektisk.
Ein får vone at ting vert betre etter kvart.

Klem



10 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også! Tenk at vi allerede er halvvei i januar. Det går mot lysere tider. Ha en vakker ny uke!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår! Det er alltid gode og kloke ord å lese på bloggen din. Navnet på bloggen din er helt riktig. Du deler dine tankevekkende refleksjoner til glede, ettertanke og inspirasjon.

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg også! Jeg har heller ikke vært ivrig på bloggen dette året, men jeg vil heller ikke miste den eller trofaste følgesvenner. Takk for fine ord på bloggen din! :)

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!
    Og godt nytt bloggår!

    SvarSlett
  5. Godt nytt år til deg og dine !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Takk for gode ord!
    Ikke for sent :-) - Godt nytt år, Sigrid!
    Plutselig skrives og leses vi :-)

    SvarSlett
  7. Hektisk kan være bra, men også for mye. Håper du finner din balanse!

    SvarSlett
  8. Godt nytt år til deg også, Sigrid!

    SvarSlett
  9. Godt nytt år. Gled deg over hver dag du får, enten den er slik eller slik.
    Alternativet er trist.
    klem på det nye året :)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)