lørdag 28. november 2009

Du omgir meg




Du omgir meg på alle sider
Og du held meg fast i di hand.
Du omgir meg på alle sider.
Og held meg fast i di hand.

Når min veg går gjennom tette skodda.
Nær ved bratte stup og djupe vatn.
Då er du nær meg på alle sider,
Ja du leiar gjennom vatn.

Når min tru er svak og motet sviktar.
Og eg kjenner kalde redslevindar.
Då veit eg trass alt at du er nær meg,
Du har lova vere med kvar ein dag.

Eg veit diverre ikkje kven som har skreve denne sangen.
Men den seier svært mykje om kor godt det er å ein
Himmelsk Far som har omsorg for oss.

(Takk til alle som har lagt igjen god betrings helsingar.
Er heldigvis litt betre og er trass alt oppe.
Satsar på å snart vere god att.
Ha ein fantastisk flott laurdag alle som ser innom
bloggen min. Klem frå Sigrid)

4 kommentarer:

  1. Bildet du he som header e så kjent... e de en plakat fra syltedalen? God helg Tante!

    SvarSlett
  2. Virkelig en fin sang dette, både i tekst og melodi. Jeg sang den ofte i et kor jeg var med i tidligere. Håper du friskner til igjen snart da! :)

    Kommer innlegg fra meg i morgen tidlig, nå som bloggen min tydeligvis er frisknet til igjen!

    SvarSlett
  3. Må berre nynne på sangen:) Lenge sidan eg har høyrt denne... vi song den mykje i ungdomsåre på "Ungdomskveld" Så det er maaange gode minner som strøymer på:)

    Du må ha god bedring vidare å husk å stresse ned! Det er nemmeleg stress som utløyser hekseskot... det er min teori etter utallige hekseskot i ryggen rundt juletid... så hugs å ikkje stress:)

    God adventsklem

    SvarSlett
  4. Ja,det är en fin sång och den är svensk! Arne Höglund och Märta Svensson har skrivit texten och Hans Lennart Raask melodin. Den norska översättningen är det sunnmøringen Jan Ove Ulstein som står för! Stor kram till dig och dina!

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)