søndag 23. november 2014

To small to make a difference?


If you think you are to small to make a difference ..

- try sleeping with a mosquito. 

- Dalai Lama -

Hvis du trur du er for liten til å gjere ein forskjell.. 

- prøv å sove med ein mygg.

-fritt oversatt av meg-
................................................................................


DET ER EIT STORT FOKUS PÅ DEI SOM IKKJE HAR DET BRA 
BÅDE I SOSIALE MEDIER OG I AVISER. 
GODT AT DETTE KJEM OPP OG FRAM I DAGEN. 
SAMTIDIG ER DET EG OG DU SOM KAN GJERE EIN FORSKJELL 
OG VERE EIN FORSKJELL FOR ANDRE.

Ser du meg ikkje?

Nei, vi gjer ikkje det. Fordi vi helst vil sjå ein annan veg.


8 kommentarer:

  1. Viktige ord!
    Det er så fint at du minnar oss alle på noko som burde vera sjølvsagt, men som du skriv - me har lett for å sjå ein annan veg...
    Ønskjer deg ein fin sundag, og ein god start på ny veke!
    Siri

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde som som jeg synes passer så fint til det du skriver, gresset er fint for det er så mange sammen og alle har like muligheter.
    Det er vel sånn det skulle ha vært, god søndag til deg.

    SvarSlett
  3. Takk for påminnelsen. Ingen er for liten. Vi hørte nylig et foredrag av prostidiakonen i menigheten vår som handlet om noe av det samme. En som han hadde besøkt og som hadde det tungt, sa til ham etter samtalen: Du har vært en dør for meg.

    Mye av det vi gjør, kan ha betydning for andre. Vi ser det ikke alltid. Men det er like viktig.

    Klem

    SvarSlett
  4. Kloke ord og et herlig og frodig bilde!
    God søndagskveld! :)

    SvarSlett
  5. Så sant, så sant.... takk for fine ord ♥

    SvarSlett
  6. Vakkert bilde til kloke ord!

    Ha en fin ny uke!

    Klem fra Irene

    SvarSlett
  7. En gladmelding til deg på bloggen min! :))

    SvarSlett
  8. Vakkert bilde og sanne ord!

    En fin dag ønskes deg :) :)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)