lørdag 18. oktober 2014

Minne frå Dwór Oliwski


Mi helgeglede er minne frå sist helg. 
Søstra mi inviterte meg til Polen og til Dwór Oliwski ca.20min frå Gdansk.

Vi reiste torsdag ettermiddag frå Vigra og med direktefly tok det berre 2timar 
før vi landa i Gdansk.

Fredag, etter ein nydeleg frukost, gjorde vi oss kjent i området rundt hotellet.

Denne vesle vevkjerringa sola seg på toppen av gjerdekula og eg fekk "fange" 
ho før ho sprang vidare for å arbeide på veven sin.


Takk til søstra mi (m/fam) for ei minnerik 50års gåve ♥
..............................
GOD HELG!

12 kommentarer:

  1. Wow, for et stilig bilde! Virkelig en flott 50-årsgave du fikk. Gratulerer med jubileet og god helg! :)

    SvarSlett
  2. Så artig tur og fin feiring, i Polen har jeg aldri vært.
    Gratulerer med dagen som var og god helg.

    Og du så stilig bilde, ett blinkskudd det der.

    SvarSlett
  3. Å Søren det skulle eg ha huska på ;-)
    Gratulerer så mye med overstått.
    Nydeligt og tøft bilde.

    God Helg! Klem,

    SvarSlett
  4. Skikkeleg blinkskot !
    For ei fin 50 års gåve, eg er sikker på det var kjekt !

    Laurdagskveldklem

    SvarSlett
  5. Det var et artig bilde! Fin bursdagsgave du har fått, gratulerer med vel overstått :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med overstått, og for en kjekk gave da !
    Veldig stilig bilde du har fanget her ;)
    det var veldig som den posserer!
    Ha ei fortsatt fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Fantastisk bilde! Jeg tror jeg har gratulert deg før.... men hvis jeg har glemt det så gratulerer jeg på etterskudd - høres ut som en kjempefin tur :)
    Klem!

    SvarSlett
  8. Heldige du .... gratulerer så mye! Kult bilde, tenker det ble mange andre fine bilder fra turen også!

    Fortsatt god helg!

    Klem I

    SvarSlett
  9. Hei
    Det hørtes utrolig koselig ut. Det å dra på tur med noen man er glad i, ja det betyr så mye.
    Tusen takk for at du delte din helgeglede.
    Klem Vivi

    SvarSlett
  10. Gratulerer i etterkant og så likte jeg bildet ditt.
    Mormorklem :)

    SvarSlett
  11. Så fantastisk flott 50 årsgave! Gratulerer hjerteligst med jubileet! :)

    SvarSlett
  12. Sååå flott 50 års-gave !
    Og gratulerer med overstått!!
    jeg hadde også en fin,fin reise som feiring ifjor da jeg rundet tallet...den beste gaven å få:)
    God søndag:)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)