torsdag 21. april 2011

Jesu siger

Ein siger for alle og alltid er vunnen 
- i Jesus, i Jesus 
Han løyste mi sjel som av synda var bunden 
- på korset, på korset 
Det såg ut som eit nederlag 
men Jesus siger vann den dag 
Og Jesu siger vart min siger


Refr:
Om eg er svak er Jesus sterk
og eg får kvila i hans verk
Og ein gong døy i vissa på
at Jesu siger ber meg då 

Eg kan ikkje vise til sigrane store 
- men Jesus, ja Jesus
Han let meg få gle meg i det som han gjorde
- på korset, på korset 
I livet mitt finst nederlag
men Jesus siger vann ein dag
Og Jesu siger er min siger

Ein dag skal eg jubla og takke av glede
-Takk Jesus, takk Jesus
Hans evige siger gav meg kvite klede
-Takk Jesus, takk Jesus
I Himlen står eg løyst og fri
eg veit eg nådde heim fordi
at Jesu siger vart min siger 


Tekst og melodi er av Brith-Jorunn Hovda.
Ho, Sverre og 5 born er misjonærar i Peru.
Innspelinga er på ein cd med Gerd-Kari Sund.

19 kommentarer:

  1. God påske til deg og dine Sigrid! Vi satsar på ein tur heim til vår barndoms bygd no i dag... Blir kjekt!!

    SvarSlett
  2. Flott tekst, som virkelig viser oss hva påskens innhold er. God påske til deg!

    SvarSlett
  3. "Takk for at du deler på din måte.."
    Takk det same! :)

    God påske til deg og dine!

    SvarSlett
  4. takk for besøk og hyggelig hilsen . -)
    nydelig tekst du har lagt ut... liker!
    ha en riktig god påske,
    gleden i Herren er vår styrke,

    klem Tove i dromninghuset

    SvarSlett
  5. Fin tekst! Ha ei GOD påske:)

    SvarSlett
  6. Gode ord å lese på denne dagen! Det er utrolig godt å vite at Jesus døde for våre synder!
    At Han SEIRET over døden! -Margit-

    SvarSlett
  7. Flott tekst. Den trur eg ikkje eg har hørt før. Godt at du minnar oss på påskens bodskap!
    Ønskjer deg og dine ei strålande flotte påske!
    Klems

    SvarSlett
  8. Fin tekst Sigrid, på ein dag som er tung her hos oss. Det er gått tre år sidan vi miste Marius. I går var det begravelse for onkelen min, som døydde brått sist fredag, 67 år gamal. Påska er difor prega av dette, men vi prøver å glede oss over alt som vi har rundt oss!

    No gleder eg meg som eit barn til at sola kjem att og lyser for oss. Det er akkurat som om himmelen sender ned energi og glede i dei herlege solstrålane.

    God klem,
    E

    SvarSlett
  9. Ja her er det mange påskeprosjekter på gang ;) men litt avslapning og kos blir det også tid til heldigvis. Ønsker deg og dine en gledelig påske *♥*

    SvarSlett
  10. God påske, Sigrid.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  11. Stikker innom for å ønske deg ei riktig God Påske :))

    klem

    SvarSlett
  12. Det var en fin text som jag aldrig hört förut, tack! En välsignad, GLAD påsk önskar jag (vi) er alla!

    SvarSlett
  13. ja...det er dette påsken handler om.
    FANTASTISK.
    mye å være evig takknemlig for!

    SvarSlett
  14. Nydelig tekst!
    Håper du har gode påskedager!

    SvarSlett
  15. ...du har så rett Sigrid! Det er vakre Ørsta...takk for vakker sang...påskeværet er fabelaktig og det blir mange bilder.....ha en fantastisk påskeaften!

    SvarSlett
  16. Så flott tekst! Takk for at du delte den med oss! Ønsker deg ei fortsatt god påskehelg :) Klem fra Kristina

    SvarSlett
  17. God påske til deg - i morgen er gla'dagen :)

    Klem

    SvarSlett
  18. Nyt siste rest av høytiden, klem fra meg;)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)