tirsdag 30. november 2010

Vinnar av Novemberdikt utfordringa :-)









 5 Powered by RANDOM.ORG

Tenk det vart du Mie som vann!!!

November er et hvilested imellom høst og jul. 
Vi prøvesmaker julebrus og den er ganske kul! 
Nå ligger høsten bak oss, med vind og fuktig regn. 
Snart kommer snøen hvit og fin, det er et vintertegn! 
November, gode hvilested, du er så god å ha! 
En kakemann på forskudd, gjør november ekstra glad!


Gåve vert snart tilsendt!
Gratulerer så masse :-)


For dei som ynskjer å skrive fleire dikt besøk Tonje
eller kanskje du heller vil skrive limerik? Besøk tante Mimmi.




Måtte vi alle få flott Desember♥



9 kommentarer:

  1. Nei nå tuller du med meg!!! Jeg har jo akkurat sendt mail til deg om at du vant trøstepremie i lotteriet mitt! haha, er det MULIG? *gir meg ende over* :D Kjempeartig da! Og så det tøysediktet mitt, jaja...hehe Tusen hjertelig takk, nå kan jeg glede meg til pakke i posten jeg da :) *superglad* Klem!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til Mie.
    Ønsker dere begge en fin onsdag.
    Klem Mio

    SvarSlett
  3. Tillykke til Mie og hvor sjovt at hun lige havde sendt dig en mail. Ha en dejlig dag♥

    SvarSlett
  4. Gratulerer til Mie ) Koselig dikt!
    Og kjekt at du linket til min konkurranse, Sigrid :)
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer Mie! :o) Koslig dikt, og veldig beskrivende! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  6. Grattis!!!
    Og no ventar me berre på boka;)

    SvarSlett
  7. Gratulerer til Mie. Flott dikt.

    Klem Marit

    SvarSlett
  8. Hei Sigrid!
    Da e ej tilbake med ny giv og ny blogg;o)
    Håper alt står bra til!kleem k!

    SvarSlett
  9. Hei til deg!

    Jeg likte også bildene godt, farger og kontraster som føles godt å se på og får en til å la drømmene vandre litt.

    Men det jeg liker aller beste, er den fokusen du har på jula, som også jeg har sansen for. Vi skulle ha kommet oss litt mer ned på jorda, eller kanskje bedre sagt, mer opp mot himmelen og fått bort noe av det kommersielle. Det tror jeg hadde gagnet alle. Uansett tro.

    Ha fine advents dager frem mot "høydepunktet" og familienes tid sammen med kos og glede.

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)