torsdag 29. mai 2014

Kristi Himmelfartsdag

Kristi Himmelfartsdag er ein viktig dag for den kristne kirke. 
I våre dagar er Kristi Himmelfartsdag ein dag mange setter pris på. Kristi Himmelfartsdag vert alltid feira på ein torsdag og er heilagdag og fridag. Mange tek seg også fri på den inneklemte fredagen, og dermed blir Kristi Himmelfartshelga ei skikkelig langhelg.
Kristi himmelfartsdag feirast 40 dagar etter Påske, og markerar at Jesus ble tatt opp til himmelen medan disiplene såg på. Jesu himmelfart skjedde 40 dagar etter oppstandelsen på første påskedag.

Eg for min del er glad for at vi har denne dagen.
Den markerar ei ny epoke i Jesu liv.
Og i livet til oss som vil høyre Jesus til.

Jesus kan no vere alle stadar,
her hjå meg og hos deg på same tid.

....................................................
Men så er det somme som vil ha vekk desse bevegelige heilagdagane. 
Og mange anar ikkje kva ein feirar denne dagen. 
Vi er ulike, men eg vonar det kan fortsette som før.
-----------------------------
Her på Sunnmøre har det vore ein strålande dag med sol. 
Godt å få glede seg over livet og endåtil finne grøne jordbær i jordbæråkeren! 
Det er håp om raude jordbær om ei stund.
Og kjekt å ha besøk av mi gode vennine Astrid frå Harstad. 
Sjølv om ho er 28år eldre enn meg har det ingen ting å seie. 
Og vi har kjent kvarandre omtrent like lenge som ho er eldre enn meg.

VONAR DIN DAG HAR VORE FIN!

10 kommentarer:

  1. Liker refleksjonene dine. I Stavanger har også solen vært på himmelen hele dagen.
    Nyter slike dager og takker for at du er innom hos meg og legger igjen solstråler i ordene dine.
    Mvh Helene

    SvarSlett
  2. Så koselig med besøk fra Harstad. :) Fint det du har skrevet om Kristi Himmelfartsdagen. :)

    SvarSlett
  3. Eg er og glad for at me fremdeles har denne helligdagen.
    Ikkje for eg treng fridag, men som du skriver,
    det er en viktig dag i den kristne trua.
    Så kjekt med vennebesøk, og venner har som kjent ingen aldersgrenser ! ;)
    Her har det og vore ein strålande dag, med lek i parken ;)
    Riktig god helg !
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint og godt du sier det!
    Er det rart jeg liker bloggen din....
    Du er så god.
    Klem. -Margit-

    SvarSlett
  5. Så fint at du skriver på nynorsk!

    Vennskap kjenner ingen alder (:

    Jeg ønsker en god natt ^^,

    SvarSlett
  6. Amen!

    Dagen i dag har vore ein skikkeleg familiedag, med bursdagsfeiring og leik i hagen. Det er godt vi har Kristi Himmelfartsdag, både på den eine og den andre måten.

    Eg har nettopp lagt ut dagsferske bilder av blomar frå hagen. Deilig med sommarkjensle allereie i mai! Her kan du sjå dei, viss du vil: http://englepappa.blogspot.no/2014/05/eg-vandrar-i-hagen.html

    Og du må gjerne lese tekstane til også, viss du har tid... Det vart litt langt i dag... Tenkte at himmelfartsdagen må vere ein fin dag til å reflektere litt rundt dette med livet og døden og æva. Det er godt å kunne kvile i himmelhåpet!

    SvarSlett
  7. Så godt å besøke deg, alltid varme og gode tanker her. Det er godt å sette seg ned og tenke etter og kanskje søke Kristi nærvær, spesielt på denne dagen. Ønsker deg en fin helg videre:))

    SvarSlett
  8. Tusen takk for at du skriver om Kristi Himmelfartsdag. Vi bør vel se på det som en del av allmendannelsen at vi vet hvorfor vi har fridager. Og det er jo, som du sier, en viktig dag i kristendommens historie.

    Været er nydelig her i Bergen også, og jeg er så glad for at bloggen min er reddet! :)

    SvarSlett
  9. Fint innlegg !
    Ynskjer fin helg til deg og dine.
    Klem

    SvarSlett
  10. Tenker som Englepappa at det er godt at vi har disse bevegelige helligdagene, både på den ene og den andre måten - det er viktig å markere slike dager.
    Vi har ikke hatt langhelg, fredagen er den dagen i uka da jeg "må" (med forbehold om sykdom selvfølgelig) på jobb. Så i dag hadde jeg med meg god hjelp på kontoret, tålmodigheten holdt til ca halv to og da tok vi hjemmekontor resten av dagen. Forstår egentlig veldig godt at det er kjedelig å være med så jeg må berømme tålmodigheten som holdt så langt;)

    Men nå er det helg,
    ønsker deg ei fin ei:)
    Varm klem
    Hanne.

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)