onsdag 30. april 2014

Rundt omkring og rundt omkring igjen..




har du det slik av og til?
at alt berre går rundt omkring?

du skal rekke det eine og ikkje gå glipp av det andre..
så berre fyk timane, dagane, månedane og faktisk åra..

innimellom ein berre stoppe opp
"stikke fingeren i jorda"
ta seg tid til å kjenne etter..

kjenne at du puster
kjenne at du lever
kjenne på at livet ikkje berre er ein motorveg
mellom vogge og grav..

så innimellom prøvar eg å stoppe opp
for å nyte livet

ta meg tid til mann og born
ta meg tid til ein prat i telefonen
ta meg tid til å gå på eit møte
ta meg tid til ein rusletur
ta meg tid til å "fange" eit bilde
ta meg tid til..

og du..
 eg har eit mål om å bli enno flinkare til nettopp dette..

.............................................


 Phil Bosmans || Tid | Lykke



11 kommentarer:

  1. Virkelig noen flott ord. Skulle bare ønske at det var like lett å gjennomføre det, som å tenke det.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Ja, slik refleksjon er både nyttig og bra. Viktig å tenkje over kva ein eigentleg bruker tida si på! Fint bilde!

    SvarSlett
  3. Tiden er kostbar, benytt den vel.
    Dette, fortalte min mamma, sto brodert på et pyntehåndkle i hennes barndomshjem.
    Så viktig det er å tenke på.
    Ønsker deg og dine gode dager! -Margit-

    SvarSlett
  4. Kloke og sanne ord.
    Det er nok slik med dei fleste av oss, dagane går og ein kjenner heile tida på
    det ein må, burde, kunne, skulle.....
    Takk for den viktige påminninga !

    God klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Godt å bli minna om dette innimellom for dei fleste kjenner seg igjen her.
    Hadde ei lita stund i sola på terassen i påsken kor eg også sat med slike tankar og med stor takksemd over livet.

    Ønskjer deg gode vårdagar vidare framover :)

    SvarSlett
  6. Fine og sanne ord❤️

    SvarSlett
  7. Flotte bilder, fine farger!
    Speilingen er jo super!
    Min B&W Blog: http://hanshb.wordpress.com/
    og http://hanshb.wordpress.com/2014/

    SvarSlett
  8. Nydelig speiling.
    Og sanne ord, som det er lett å glemme i mellom.
    Ha en nydelig kveld.
    Og en klem.
    Mormor

    SvarSlett
  9. Det var sanne og kloke ord, Sigrid. Jeg vet det så vel, jeg også, men det er ikke så lett alltid. Da er det greit med en påminnelse om at det er lov til å stoppe opp. ;-) Takk.

    SvarSlett
  10. Veldig viktige ord, Sigrid :-) Trenger noen slike påminninger av og til - tusen takk :-)) Nydelig bilde!

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  11. Å "skynde seg sakte" var det ei som så fint sa det en gang, å ta tid i en hektisk hverdag til slike hverdagslige men viktige pustepauser i hverdagsstresset. Skal bli flinkere til det jeg og:)

    klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)