onsdag 13. januar 2010

IVAR

Dette er Ivar...
Nei, det er ikkje mannen i mitt liv ;-)
Men han har prega livet mitt i mange, mange år.
Ivar Aasen han som ofra kjærleiken pga språket.
Tenk for ein innsats han gjorde for nynorsken. Og det på ei tid utan den kommunikasjonen vi har i dag.
I mi ungdomstid skreiv eg særoppgåve om han. Og gjennom det vart eg meir klar over mi eiga dialekt og mitt eige skriftsspråk.
Det å verte klar over eigen identitet er faktisk svært viktig!
Den som vil lese meir om Ivar finn det her.

bilete av han har eg faktisk hengande på ein vegg og det er det som er avfotografert

12 kommentarer:

  1. Er helt enig med deg, selv om jeg må si jeg synder stygt på dette området! Jeg snakker nynorsk, men skriver bokmål. Vi hadde en lærer på skolen som brukte de tyngste ordene du kan finne på nynorsk-det ble så langt fra språket mitt at jeg ikke kjente meg igjen i det hele tatt. Nå har jeg skrevet bokmål i så mange år at det er det jeg kjenner og kan best. Synes det er flott at du holder på det nynorske skriftspråket:o) Kjekt!
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Heia Ivar! Helten min! Eg lurte veldig på om det var OK å skrive på nynorsk når eg byrja å blogge? "Alle" andre skreiv bokmål? Men eg hadde ikkje klart noko anna. Eg har alltid tvihalde på nynorsken min. Artig at andre skriv at det er så fint at eg skriv på dialekt ;) Før de e no nøke heeeilt anna...

    Men eg hadde betre karakterar i bokmål, enn i nynorsk. Eg var ein av 4 (?) som fekk S i Møre og Romsdal på avgangseksamen i niandeklasse... ;)

    Ha ein storfin onsdagskveld, og god betring til guten!

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  3. Hei, jeg har noe til deg på bloggen din

    SvarSlett
  4. Hurra for Ivar og nynorsken! :)

    SvarSlett
  5. Ivar ja! Kjekke kar! La litt av praksisen min til Aasentunet då eg gjekk på lærarskulen- veldig spanande!
    Kjærleik og kjærlighet...det seier jo alt! Alle høyrer det!;)

    SvarSlett
  6. Ivar er iallefall mannen i MITT liv! Men ikke med Aasen som etternavn ;-)

    Men Aasen var en helt han, iallefall i ettertid.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  7. Hei Sigrid! Du skulle gjerne fått nokre kvadratmeter kjøkken med meg... Får dårleg samvet for sånne 70-tals kjøkken...
    Det kan hende du allereie har blitt utfordra med eit sitat, men du har så mange gode! Oppskrift finn du inne på bloggen min! :)

    Klem E.

    SvarSlett
  8. Ein av heltane mine dette, hehe.
    Eg held på nynorsken eg også, så godt som iallefall :) Så fint at me er fleire!

    SvarSlett
  9. Jeg leste innlegget om å "få ut jula" litt lenger nede, det var artig å lese de ulike tredisjonen som knytter seg til denne begivenheten.
    Ønsker deg en fin helg!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  10. Husker jeg ble ordentlig fascinert av denne mannen da jeg hadde om ham i litteraturhistorie. Han gjorde virkelig en stor innsats for språket vårt. Tenkte også på hans tapte kjærlighet. Det kunne ikke være bare lett, nei. Jeg var en av de få i klassen som likte nynorsk. Syns det er flott!

    SvarSlett
  11. Også jeg liker det denne mannen har skrevet, selv om jeg ikke bruker nynorsk selv.
    Takk for kommentaren! God helg til deg.
    -Margit-

    SvarSlett
  12. Kjære Sigrid!
    Noe av det første jeg la merke til nå jeg besøkte din blogg aller første gang - var dialekten din!
    Du skriver slik at jeg "hører" det du "sier", og det er så vakkert!
    Jeg liker mangfoldet og nyter å "høre" deg synge ut!
    Det er så melodisk!
    Ønsker deg en nydelig helg!
    Klem fra Lokki

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)