onsdag 15. april 2015

GRUNNMUR




heime i barndommens rike
eit fjell
ein grunnmur

kva vart lagt nedi meg

kjærleik
rettleiing
bøner vart bedt for meg

kven var eg då
kven er eg no

kven skal eg verte

vi er i stadig endring
heilt frå vogge til grav

kven og kva lar vi få lov til
å påvirke oss

kven bestemmer kven eg er

- Sigrid 15.april 15 -
............................................

BERRE NOKRE ENKLE TANKAR RETT FØR LEGGETID

EI AV MINE ELDSTE TANTER DØDE PÅ MANDAG
90 ÅR ER EIN FLOTT ALDER

HO VAKS OPP I SAME HUSET SOM MEG
BERRE AT DÅ VAR DEI 9 SØSKEN I EIT LITE HUS
NÅR EG VAKS OPP HADDE PAPPA BYGD PÅ BARNDOMSHEIMEN SIN
SÅ VI HADDE LITT STØRRE TOMLEPLASS SYSTÅ MI OG EG

HO VAR TANTE MED STOR T!
HO FLYTTA TIL AUSTLANDET SOM UNG OG BODDE DER RESTEN AV LIVET
MEN NÅR HO SNAKKA MED OSS VAR SUNNMØRSDIALEKTA PÅ PLASS
VAR ALLTID SÅ KJEKT NÅR SOMMARGJESTANE KOM
SOM EIN PUST I FRÅ DEN STORE VERDA

EI TID VAR
EI ANNA VART

RIP-TANTE JENNY

Bilderesultat for hjerte bilder


5 kommentarer:

  1. Du skriv så fint !
    Vemodig når dei gamle døyr, minna kjem strøymande.
    Siste onkelen på farsida mi fylte 90 år i mars, dei har mykje livserfaring !

    Nattaklem.

    SvarSlett
  2. Flotte ord som alltid her hos deg Sigrid :)

    Fortsatt fin dag til deg!!

    SvarSlett
  3. Kondolerer, kjære Sigrid ❥
    Så vakre ord du skriver i diktet, og om din tante ♡
    Ønsker deg fine vakre vådager midt i sorgen gode du ❥
    Varm klem fra ℂharlotte ❧

    SvarSlett
  4. Kjempeklem fylt med medfølelse, varme tanker og bønn <3

    SvarSlett

Koseleg med ein kommentar ;-)
(måtte diverre stenge for anonyme då det kom så masse spam)